Ο Μητσοτάκης, η αποτρίχωση, η εξουσία και η Μαίρη Χρονοπούλου

Μην πιστεύεις ότι η συζήτηση είναι για τρίχες. Η συζήτηση που, ευτυχώς, άνοιξε η γνωστή πολιτεύτρια της ΝΔ (κατά το «γνωστός δημοφιλής ηθοποιός») συγκεντρώνοντας σχεδόν ολική κατακραυγή, είναι μια όχι μόνο άκρως πολιτική συζήτηση, αλλά είναι και μια συζήτηση που διαπερνά τις δεκαετίες, έχοντας μάλιστα τις ρίζες της στην Μεταπολίτευση. Κατά κάποιο τρόπο θα έπρεπε να ευχαριστούμε την κυρία αυτή που την ξεκαθάρισε και στην δίκη μας δεκαετία.

Ο Μητσοτάκης, η αποτρίχωση, η εξουσία και η Μαίρη Χρονοπούλου
ΠΡΟΒΟΛΗ

Εξηγούμαι:

Κάνω αποτρίχωση από τα 17 μου. Θα μπορούσες να πεις ότι είμαι ένας πιονιέρος της αποτρίχωσης. Μαζί μου και ένα μεγάλο ποσοστό αγοριών που κάναμε αγωνιστική κολύμβηση. Η μειωμένη αντίσταση στο νερό για καλύτερες επιδόσεις κ.λπ.. Όμως συνέχισα να το κάνω ύστερα από ένα μικρό διάλειμμα, διακινδυνεύοντας σχόλια και χαμογελάκια στις παραλίες μέχρι σχετικά πρόσφατα όταν από πιονιέρος της αποτρίχωσης, συνειδητοποίησα ότι είχα μετατραπεί σε προφήτη των μετροσέξουαλ.
Πολύ απλά, δεν έβλεπα και δεν βλέπω καμία χρησιμότητα στην τριχοφυΐα, εκτός εκείνης της κεφαλής. Μαζί μου συμφωνούν οι επιστήμονες, οι συγγραφείς επιστημονικής φαντασίας κι ευτυχώς οι σχέσεις μου. Ναι, σε περίπου 1000 χρόνια θα είμαστε όντως άτριχοι πίθηκοι, πιθανόν όμως και με μια αντιαισθητική κεφάλα σαν πεπόνι. Καραφλοί. Δεν μπορείς να τα έχεις όλα.

Ξεφεύγω όμως από την πολιτική ουσία της ιστορικής πλέον Latinopoulou Intervention: Η αξυρισιά είναι η νέα απλυσιά.

Στο σκοτισμένο νεοφιλελεύθερο μυαλό, η κοινωνία που δεν πέρασε από την Δ.Α.Π, ήταν πάντα άπλυτη, βρωμιαρέα και αξύριστη.
Ήταν η βασική "κατηγορία" εναντίον των κοριτσιών της ΚΝΕ μετά την μεταπολίτευση και δεν τις κατηγορούσαν γι αυτό μόνο οι ΔΑΠίτες. Στη συνέχεια όταν η ΝΔ άρχισε να είναι λιγότερο Κωνσταντίνος Καραμανλής και περισσότερο Πινοτσέτ, η αναφορά πέρασε και σε άλλους χώρους: Αναρχοάπλυτοι, βρωμοζαίοι, αξύριστες Αριστερές, άλουστες φεμινίστριες. Δεν είσαι γαλάζια η ροζ, είσαι καφέ από τη μάκα. Θα το έλεγες και μια dirty hairy φαντασίωση των καθώς πρέπει αλλά για το PornHub θα μιλήσουμε σε άλλο άρθρο.

Η ώρα που για τον ΣΚΑΙ, μια αξύριστη μασχάλη θα έχει την ίδια «δημοσιογραφική» αξία, με ένα φυλλάδιο του Ρουβίκωνα, δεν θα αργήσει. Η ώρα που ο Μπογδάνος η κάθε μπογδαδονειδές ανεξαρτήτως φύλλου, θα βγαίνει φρικαρισμενος/η on camera να καταγγέλει τρομοκρατική επίθεση από πλημμελώς ξυρισμένα γυναικεία πόδια, είναι πλησίον!
Τα αντρικά, δεν τους πειράζουν, οι άντρες μπορούν να κάνουν ο,τι γουστάρουν, οι γυναίκες ο,τι θελουμε εμείς.

Η Latinopoulou Intervention, είναι κατευθυνόμενη πολιτική και αισθητική βόμβα και δεν πρέπει να υποτιμάται. Οι Ωραίοι, οι Όμορφοι, οι Καλαίσθητοι, είμαστε Εμείς, οι Νεοφιλελεύθεροι, η ΝΔ.

Οι Άσχημοι, οι Χάλια, οι Αξούριστοι και ´Απλυτοι, είναι οι Άλλοι. Οι αναρχικοί, οι Αριστεροί, οι Κομμουνιστές, οι ακτιβιστές.
«Με ποιους θες να μοιάσεις μικρέ καταναλωτή του Survivor; Κοίτα πόσο γυαλί είναι οι ηρωίδες σου στην οθόνη. Είσαι δικιά μας γιατί είσαι όμορφη. Δεν ΘΕΣ να είσαι όμορφη;»

Πίστεψε με, πιάνει.
Πιθανότατα η πολιτεύτρια, δεν γνώριζε το αβυσσαλέο πολιτικό βάθος της παρέμβασης της, ούτε περίμενε την συλλογική της καταδίκη ακόμη κι από τον δικό της ζωτικό χώρο, τα πρωινάδικα. Απλά όσα είπε έκαναν πλήρη κοινωνικό κύκλο και σπαραλιάστηκαν στα βράχια της πολιτικής ορθότητας... από την ανάποδη.

Κι αν δεν με πίστεψες ακόμη για την σημασία της Latinopoulou Intervention, σου θυμίζω ότι ο χώρος της, πέτυχε να εκλέξει αυτοδύναμα έναν Πρωθυπουργό, πείθοντας το εκλογικό σώμα ότι είναι, όμορφος, πανέμορφος.
Ποιος δεν θέλει τον Brad Pitt για Πρωθυπουργό. Κι εγώ τον θέλω.

Αν μάλιστα, δεν έπρεπε να απευθυνθεί και σε πιο λαϊκά, ίου, -αλλά εκλογικά αναγκαία- στρώματα, θα πάθαινε περίπου, ό,τι κι ο Φαίδων Γεωργίτσης στο «Οι Θαλασσιές οι Χάντρες»:

«Αυτή μέχρι στήθος θα σε βάλει να ξυρίσεις».

Τα κείμενα που δημοσιεύονται στην κατηγορία «Απόψεις» εκφράζουν αποκλειστικά τον/την συντάκτη/τριά τους και οι όποιες τοποθετήσεις και θέσεις τους δεν συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη του 20/20 Magazine.
Ακολουθήστε το 20/20 Magazine στο Google News, στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
ΠΡΟΒΟΛΗ