Ας βγουν καλές οι φωτογραφίες του Αυγενάκη στο Τόκιο και χαλάλι οι θυσίες

Ποτέ άλλοτε στην ιστορία των Ολυμπιακών Αγώνων, δεν έχουμε νιώσει τόση ντροπή. Όχι φυσικά για τις επιδόσεις ή τα μετάλλια. Μικρή σημασία έχουν αυτά. Τα έχουμε πανηγυρίσει άλλωστε με Κεντέρη, Θάνου, Τζέκο και πολλές άλλες «άριστες» δυνάμεις του ελληνικού αθλητισμού. Οι υγιείς φίλαθλοι (και άνθρωποι) δεν αξιολογούν τους συμμετέχοντες αθλητές με "ελάχιστη βάση εισαγωγής" ή με DNA τεστ, αλλά με ζύγι την προσπάθεια και την ψυχή τους. Ειδικά αυτούς που χρειάζεται να προσπαθήσουν περισσότερο από κάποιους άλλους "εκλεκτούς" με λαμπερούς χορηγούς.

Ας βγουν καλές οι φωτογραφίες του Αυγενάκη στο Τόκιο και χαλάλι οι θυσίες

Ντροπή δεν είναι μια χαμηλότερη των προσδοκιών, αθλητική επίδοση.

Ντροπή είναι να ακούς τόσους πολλούς αθλητές να αναφέρονται στην συμπεριφορά της πολιτείας απέναντί τους.
Από τον Πετρούνια (και ας αφήσουμε εκτός συζήτησης την τηλεοπτική διαχείριση της ΕΡΤ του Κωνσταντίνου Ζούλα) και τον Ντούσκο, μέχρι την Κορακάκη και φυσικά τον Θοδωρή Ιακωβίδη. Έναν αθλητή που όταν γυρίσει πίσω στη χώρα θα πρέπει να «ρίξουμε τα τείχη». Έναν πρωταθλητή του αθλητισμού και της ζωής, που ξέσπασε σε λυγμούς ζητώντας συγνώμη –αν έχεις το Θεό σου- για την επίδοσή του, ενώ την ίδια ώρα αποκάλυπτε πως ο φυσιοθεραπευτής του δεν του έπαιρνε λεφτά γιατί ήξερε την κατάστασή του.

Ντροπή είναι η πορεία του Πύρρου Δήμα, ο οποίος πετάχτηκε σαν ελατήριο, αμέσως μετά τις δηλώσεις του Ιακωβίδη, για να «ξεπλύνει» τον Αυγενάκη και την κυβέρνηση μιλώντας και εκ μέρους μάλιστα –χωρίς ντροπή- του Ιακωβίδη.

«Το 2015 ήταν η μόνη ομοσπονδία που δέχθηκε τέτοια περικοπή χρημάτων 55% μείωση του προϋπολογισμού με το «έτσι θέλω» με μια απόφαση όταν ήμουν πρόεδρος. Για μια 5ετια δεν μιλούσε κανείς, κλειστά στόματα. Τα έλεγα, εγώ αλλά γινόμουν και γραφικός. Οι αλήθειες πονάνε, ευτυχώς που ο Θοδωρής μίλησε», δήλωσε χθες -που αλλού- στον ΣΚΑΙ, ο Πύρρος Δήμας.

Όντως, ευτυχώς που ο Θοδωρής Ιακωβίδης μίλησε.
Είχε μιλήσει και το 2018 με συνέντευξή του στην "Καθημερινή".
Είχε μιλήσει και για τον «γραφικό» Πύρρο Δήμα.

Τι είχε πει;

«Μας πέταξαν έξω από τις εγκαταστάσεις του Αγίου Κοσμά, πραξικοπηματικά (η ομοσπονδία). Ευτυχώς, έχω τον σύλλογό μου, τον Παναθηναϊκό για να κάνω προπονήσεις. Όσα παιδιά είναι από επαρχία, θα αναγκαστούν να φύγουν γιατί δεν έχουν ούτε πού να μείνουν. Ξεκίνησα το άθλημα έχοντας τον κ. Δήμα ως ίνδαλμα. Πλήρης απομυθοποίηση. Άλλο στο “γυαλί” και άλλο στην πραγματικότητα. Μας “κρέμασε” και έβαλε για εθνικό προπονητή έναν άνθρωπο που είχε κατηγορήσει την ομάδα του για χρήση ουσιών, άσχετο εάν στη συνέχεια τα “μάζεψε”. Τι να σας πω; Ότι τρώγαμε στο συσσίτιο ενορίας στην Καλλιθέα; Ας είναι καλά ο πατήρ Σισώης, τίποτα άλλο», είχε δηλώσει ο Θοδωρής Ιακωβίδης.

Φυσικά τον υφυπουργό Πολιτισμού, τον Λευτέρη τον Αυγενάκη, δεν τον γνωρίσαμε τώρα που εξασφαλισε κονδύλι 19.840 ευρώ για «ανάγκες φωτογράφισης, βιντεοσκόπησης και δραστηριοτήτων στο πλαίσιο των Δημοσίων Σχέσεων».

Ξέραμε πολύ καλά ποιος είναι. Για ποιον λόγο ανέλαβε το συγκεκριμένο υπουργείο και γιατί δεν το κουνάει από τη θέση του δύο χρόνια τώρα. Ό,τι και να συμβεί.

Ξέρουμε επίσης, πολύ καλά, με ποιους πήγε να φωτογραφηθεί στο Τόκιο.
Όχι, φυσικά και δεν ήταν ο Θοδωρής Ιακωβίδης ή άλλοι αθλητές που προετοιμάστηκαν για τους Ολυμπιακούς Αγώνες χωρίς λαμπερούς χορηγούς και στήριξη από την πολιτεία.

Η κυβέρνηση της επίπλαστης «αριστείας», όπως και ο Λευτέρης Αυγενάκης, έχουν μία ιδιαίτερη αδυναμία στο «χρυσό».

ΣΧΟΛΙΑ
Το 20/20 magazine σέβεται απόλυτα το δικαίωμα του αναγνώστη/ριας, να εκφράζει ανεμπόδιστα και ελεύθερα τις απόψεις του/της στο πλαίσιο ενός ελεύθερου και κόσμιου διαλόγου. Παρόλα αυτά υπογραμμίζουμε ρητά ότι τα σχόλια των επισκεπτών του www.2020mag.gr, εκφράζουν και απηχούν αποκλειστικά τον χρήστη/ρια και μόνον αυτόν. Το www.2020mag.gr διατητηρεί το δικαίωμα να μην αναρτά ή/και να διαγράφει απρεπή, υβριστικά και διαφημιστικά σχόλια (απαγορεύονται επίσης τα σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλες ιστοσελίδες). Οι χρήστες που θα χρησιμοποιούν ύβρεις, απρεπείς εκφράσεις ή θα προκαλούν, θα αποκλείονται.