Η «ιδεολογική αλλεργία» του ΣΚΑΪ

Γιατί δεν λένε ευθέως στον ΣΚΑΪ (αλλά και σε άλλα ΜΜΕ) ότι δεν γουστάρουν τις διαδηλώσεις; Ότι δεν θέλουν τον κόσμο να διαμαρτύρεται, ότι θέλουν υποταγμένους ανθρώπους να υπακούν πειθήνια;

Η «ιδεολογική αλλεργία» του ΣΚΑΪ
ΠΡΟΒΟΛΗ

Έτσι, στο μεγάλο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο, ο ΣΚΑΪ βρήκε ως δικαιολογία τον κορονοϊό.

Στην προ πανδημίας εποχή έβρισκε ως δικαιολογία για την αντίδρασή του στις συγκεντρώσεις, το κυκλοφοριακό κομφούζιο στο κέντρο της Αθήνας. Ξεκινούσε μάλιστα τις ειδήσεις του με το γνωστό «χάος στους δρόμους» κ.λπ.

Ακόμα πιο παλιά, τα συστημικά ΜΜΕ εκνευρίζονταν για λογαριασμό των... καταστημαρχών στο ιστορικό τρίγωνο της πόλης. Με τις διαδηλώσεις δεν κατεβαίνει ο κόσμος να ψωνίσει, έλεγαν.

Και ακόμα πιο πριν, χρησιμοποιούσαν ως πρόσχημα τον τουρισμό. «Βλέπουν οι ξένοι τις διαδηλώσεις στην Ελλάδα και δεν έρχονται για διακοπές!». Αφήστε δε, που δεν μπορούν να κυκλοφορήσουν οι τουρίστες στην Αθήνα να ξοδέψουν χρήματα.

Το ακόμα πιο κωμικοτραγικό της υπόθεσης είναι που ο ΣΚΑΪ μπαίνει χορηγός (και μέσω του «Όλοι Μαζί Μπορούμε») σε εκδηλώσεις που συχνά-πυκνά κλείνουν (έκλειναν, οκέι) το κέντρο της πόλης, όπως κάτι αγώνες 10 χιλιομέτρων ή και ημιμαραθώνιους. Αλλά και ποδηλατικούς γύρους. Αγώνες που ξεκινούν νωρίς το πρωί και τελειώνουν το απόγευμα προκαλώντας «έμφραγμα στο κέντρο της Αθήνας» (από τον ΣΚΑΪ την έκλεψα τη φράση).

Έπρεπε να βλέπατε κάτι Κυριακές -πριν από την πανδημία- πόσο εκνευρισμένοι ήταν οι μαγαζάτορες στο Μοναστηράκι και το Θησείο όταν είχε αθλητικούς αγώνες και δεν μπορούσε ο κόσμος να κατέβει, με αποτέλεσμα τα μαγαζιά τους να παραμένουν άδεια.

Το πρόβλημα λοιπόν για κάποια ΜΜΕ δεν είναι γιατί κλείνει το κέντρο αλλά ποιος κλείνει το κέντρο.

Τα κείμενα που δημοσιεύονται στην κατηγορία «Απόψεις» εκφράζουν αποκλειστικά τον/την συντάκτη/τριά τους και οι όποιες τοποθετήσεις και θέσεις τους δεν συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη του 20/20 Magazine.
Ακολουθήστε το 20/20 Magazine στο Google News, στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
ΠΡΟΒΟΛΗ