Η αιώνια λιακάδα ενός ανέμελου μυαλού

Δεν σταματά να με εκπλήσσει ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης με τον τρόπο που σκέφτεται και λειτουργεί.

Η αιώνια λιακάδα ενός ανέμελου μυαλού
ΠΡΟΒΟΛΗ

Και με εκπλήσσει που, συχνά πυκνά, επαναλαμβάνει τα ίδια επικοινωνιακά λάθη. Τελευταίο, το γνωστό πια ενσταντανέ στο Da Capo. Εντάξει, σταματάς να πιεις έναν καφέ και δέχομαι ότι ήταν για δύο λεπτά όπως λένε από το Μαξίμου. Κι εντάξει, δέχεσαι την πρόταση από τη Χριστίνα Κοραή να φωτογραφηθείς (ήταν εκεί μαζί με τον Δημήτρη Τάκη). Οσοι γνωρίζουμε άλλωστε τη Χριστίνα ξέρουμε πως λειτουργεί σε ανάλογες περιπτώσεις, της αρέσουν οι σέλφι και καλά κάνει από πλευρά της.

Ολα καλά έως εδώ και τίποτε το αξιοπερίεργο για τον κ. Μητσοτάκη. Πώς δέχεσαι όμως, πώς δεν προφυλάσσεσαι πιο σωστά και αφήνεις να ανέβει στα social μία ανέμελη φωτογραφία σου, μία ξέγνοιαστη, την ημέρα που δεκάδες χιλιάδες κόσμος ταλαιπωρείται λόγω ακριβώς της ανικανότητας του κράτους του οποίου είσαι «ηγέτης»; Είναι η πρώτη σκέψη που πρέπει να σου έρθει στο μυαλό, αυτόματα θα έλεγα. Το σκεφτόμαστε εμείς οι... απλοί άνθρωποι και φυλαγόμαστε, «μην ανεβάσεις τώρα φωτογραφία» λέμε για πολύ πιο... απλές περιπτώσεις.

Αλλά, προφανώς, έτσι είναι ο πρωθυπουργός μας. Μαθημένος στο instagram, στα stories. Να ανεβάζει σαν άλλος Μαυρογιαλούρος τα καπνογόνα με τα οποία τον υποδέχτηκαν οι κάτοικοι στην Ικαρία.

Πρώτο (μεγάλο) λάθος στην Πάρνηθα, φωτογραφίζεσαι με ποδηλάτες, ήταν μία στιγμή ανεμελιάς δεν θα επαναληφθεί.
Δεύτερο λάθος στην Ικαρία, στο κορωνο-γλέντι στο μπαλκόνι, θα είμαστε πιο προσεκτικοί την επόμενη φορά.
Τρίτο λάθος τώρα στο Κολωνάκι.
Και θα ακολουθήσει και τέταρτο. Και πέμπτο. Οχι (μόνο) γιατί ο κ. Μητσοτάκης είναι απρόσεκτος αλλά, επειδή, έτσι έχει μάθει. Να ποστάρει στα social τις ανέμελες στιγμές του, στη θάλασσα, στο βουνό, τις διακοπές του, την πρωτοχρονιά, τη γιορτή του, την ορκωμοσία του γιου του κ.ο.κ. Είναι και επικοινωνιακό το ζήτημα. Είναι επικοινωνιακή τακτική να παρουσιάζεις προσωπικές, οικογενειακές στιγμές.

Ο πρωθυπουργός, λένε οι πληροφορίες, διαθέτει σούπερ επικοινωνιακό επιτελείο. Ανθρωποι της αγοράς υποστηρίζουν πως έχει πάρει τους καλύτερους. Αλλά αυτοί, οι καλύτεροι, δεν μπορούν να τον κρατούν και από το χέρι τον κ. Μητσοτάκη, να προβλέπουν Πάρνηθες και Da Capo. Οπότε τρέχουν μετά να καλύψουν, να μπαλώσουν. Αλλά κάποια στιγμή το σύστημα μπλοκάρει. Μία βόλτα να κάνουν έξω να δουν τι λέει ο κόσμος για Πάρνηθα και Ικαρία και θα καταλάβουν...

 

Τα κείμενα που δημοσιεύονται στην κατηγορία «Απόψεις» εκφράζουν αποκλειστικά τον/την συντάκτη/τριά τους και οι όποιες τοποθετήσεις και θέσεις τους δεν συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη του 20/20 Magazine.
Ακολουθήστε το 20/20 Magazine στο Google News, στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
ΠΡΟΒΟΛΗ