Αποσύρεται από το Nομοσχέδιο Κεραμέως η άθλια διάταξη για διαχωρισμό μαθητών - Νίκη των social media, του κόσμου που αντιδρά και λιγοστών Μέσων

Και αυτή η νίκη σας ανήκει. Αποσύρεται από το νομοσχέδιο για την παιδεία, η άθλια διάταξη για διαχωρισμό μαθητών. Φρένο -μετά τη γενική κατακραυγή- στη δημιουργία ενός σχολείου που θα διδάσκει την ανισότητα.

Αποσύρεται από το Nομοσχέδιο Κεραμέως η άθλια διάταξη για διαχωρισμό μαθητών - Νίκη των social media, του κόσμου που αντιδρά και λιγοστών Μέσων

«Τα social media κάνουν κακό στη Δημοκρατία» είπε -ουσιαστικά- ο Κυριάκος Μητσοτάκης στην πρόσφατη συνέντευξή του στην εφημερίδα «Καθημερινή» επαναλαμβάνοντας τη θέση της κυβέρνησης, ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι επικίνδυνα καθώς «έχουν βγάλει στο προσκήνιο μια τοξικότητα». Δικά του λόγια από το βήμα της Βουλής, πριν από λίγους μήνες.

Η ζημιά που προκαλούν τα σοσιαλ μίντια -και τα λιγοστά ΜΜΕ που δεν δίνουν δεκάρα για τις «λίστες Πέτσα»- στην κυβέρνηση και στον γιγαντιαίο μηχανισμό προπαγάνδας της, είναι κάτι παραπάνω από εμφανής.

Και ναι, έχει λόγο να τα φοβάται. Καθώς για μία ακόμα φορά η άμεση κατακραυγή για το νομοσχέδιο  Κεραμέως, έφερε ταχύτατα αποτελέσματα.

Το υπουργείο παιδείας, απέσυρε δύο από τα πολλά κατάπτυστα άρθρα του νομοσχεδίου για την Παιδεία. Σεμνά και ταπεινά, το αντίθετο από ότι μας έχει συνηθίσει, στην τελευταία  παράγραφο του σημερινού δελτίου Τύπου, το ΥΠΑΙΘ μας ενημέρωσε ότι: «Ενδεικτικά, τις θέσεις των στελεχών εκπαίδευσης θα διεκδικούν εκπαιδευτικοί του δημοσίου τομέα και η κατανομή των μαθητών στα τμήματα θα γίνεται αλφαβητικά».

Προς κατάργηση τα άρθρα 85, 27 και 54

Συγκεκριμένα το άρθρο 85 του πολυνομοσχεδίου, το οποίο βρίσκεται σε δημόσια διαβούλευση, όριζε τα εξής:

«Τα κριτήρια κατανομής των μαθητών/τριών περιλαμβάνουν ενδεικτικώς:

(α) την ποσοτική αναλογία μαθητών/τριών
(β) τις ειδικότερες μαθησιακές ανάγκες των μαθητών/τριών και
(γ) τη διαμόρφωση ομάδων με στόχο τη διευκόλυνση της κοινωνικής ένταξης και μαθησιακής προόδου των μαθητών/τριών».

Δηλαδή τη δημιουργία τμημάτων με μόνο «καλούς» ή «μέτριους» μαθητές, με μαθητές συγκεκριμένης οικογενειακής, κοινωνικής ή εθνικής καταγωγής και μαθησιακών ιδιαιτεροτήτων. Μια αλλαγή που αν προχωρούσε άνοιγε την κερκόπορτα μιας βαθιά αντιδημοκρατικής, ρατσιστικής και διχαστικής πολιτικής διαχωρισμού των μαθητών ανάλογα με αντιδημοκρατικά κριτήρια που θα αποφάσιζαν –πως άραγε;- οι εκπαιδευτικοί τους.

Δύο ακόμα άρθρα που όπως όλα δείχνουν δεν θα εφαρμοστούν είναι αυτά της δυνατότητας διεκδίκησης θέσεων Διευθυντών Σχολείων, ΠΔΕ, Διευθυντών Εκπαίδευσης, Συμβούλων Εκπαίδευσης, Συμβούλου εκπαίδευσης και άλλων θέσεων από ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς. Σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργείου, θέσεις στελεχών εκπαίδευσης θα διεκδικούν μόνο εκπαιδευτικοί του δημόσιου τομέα.

Πρόθεση της παραπάνω αλλαγής ήταν προφανέστατα, η τοποθέτηση συγκεκριμένων -και αρεστών- στο υπουργείο, ατόμων με φωτογραφικές προσλήψεις ώστε να υπάρχει απόλυτος έλεγχος των σχολείων.

ΠΡΟΒΟΛΗ
ΠΡΟΒΟΛΗ
ΣΧΟΛΙΑ
Το 20/20 magazine σέβεται απόλυτα το δικαίωμα του αναγνώστη/ριας, να εκφράζει ανεμπόδιστα και ελεύθερα τις απόψεις του/της στο πλαίσιο ενός ελεύθερου και κόσμιου διαλόγου. Παρόλα αυτά υπογραμμίζουμε ρητά ότι τα σχόλια των επισκεπτών του www.2020mag.gr, εκφράζουν και απηχούν αποκλειστικά τον χρήστη/ρια και μόνον αυτόν. Το www.2020mag.gr διατητηρεί το δικαίωμα να μην αναρτά ή/και να διαγράφει απρεπή, υβριστικά και διαφημιστικά σχόλια (απαγορεύονται επίσης τα σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλες ιστοσελίδες). Οι χρήστες που θα χρησιμοποιούν ύβρεις, απρεπείς εκφράσεις ή θα προκαλούν, θα αποκλείονται.