Ανατροπή στην τυμβωρυχία Μητσοτάκη: Ζωντανή και γνωστή στο πρωθυπουργικό περιβάλλον η «μητέρα που έχασε τη ζωή της στο Μάτι» (εικόνες - video)

Η Μαρία Κουτρουμπή είναι φωτογράφος. Πριν λίγες ημέρες, με ανάρτησή της (story) στο Instagram είχε προσπαθήσει να εξηγήσει το πόσο σημαντική είναι η εκκένωση μιας περιοχής, ανεξαρτήτως αν καίγονται τα πάντα, αναφερόμενη στο Μάτι και γράφοντας μεταξύ άλλων: «Αν έψαχνες τη μητέρα σου μέρες και έκλαιγες από πάνω της χωρίς να το καταλάβεις, γιατί είχε τη μορφή κούτσουρου...».

Ανατροπή στην τυμβωρυχία Μητσοτάκη: Ζωντανή και γνωστή στο πρωθυπουργικό περιβάλλον η «μητέρα που έχασε τη ζωή της στο Μάτι» (εικόνες - video)

Η ανάρτηση αυτή ξεκινάει περιγράφοντας, με φρικτό τρόπο, πως έχασε τη μητέρα της στην πυρκαγιά στο Μάτι.

Αυτό το κείμενο διάβασε χθες ο πρωθυπουργός στη Βουλή, αφήνοντας να εννοηθεί πως πρόκειται για κείμενο μιας γυναίκας που έχασε τη μητέρα της στην τραγωδία στο Μάτι.

Μόνο που εδώ υπάρχει μια περίεργη ανατροπή.

Η φωτογράφος Μαρία Κουτρουμπή, δεν "έχασε" τη μητέρα της ούτε στο Μάτι, ούτε πουθενά. Η μητέρα της ευτυχώς ζει
Και όχι μόνο ζει, αλλά είναι η γνωστή, εξαίρετη ζωγράφος, Εύα Αναγνώστου, η οποία απ' όσο μαθαίνουμε έχει και πολύ καλές σχέσεις με το πρωθυπουργικό περιβάλλον.

Αν και πραγματικά ντρεπόμαστε, όπως κάθε εχέφρων πολίτης σήμερα, για τη χθεσινή κατάντια του πρωθυπουργού της χώρας και την ανάγνωση αυτού του κειμένου στη Βουλή για λόγους πολιτικής τυμβωρυχίας, θα πρέπει να κοινοποιήσουμε την ανάρτηση για δημοσιογραφικούς λόγους.
Φυσικά, όπως είναι λογικό να σκεφτεί κάποιος, ο Κυριάκος Μητσοτάκης μάλλον γνώριζε πως δεν πρόκειται για κείμενο μιας γυναίκας που έχει χάσει τη μητέρα της στο Μάτι. Κάτι που κάνει ακόμα πιο χυδαία την χθεσινή ομιλία - ντροπή.

Η Εύα Αναγνώστου, είχε συμμετάσχει με έργα της, στην έκθεση «Ξανά Ζω» που πραγματοποιήθηκε τον Ιούλιο του 2019 στο Μάτι για τη στήριξη των πληγέντων στο Μάτι. Στην έκθεση παραβρέθηκε και η υπουργός Πολιτισμού, Λίνα Μενδώνη (λίγες ημέρες πριν την τοποθέτηση του Δημήτρη Λιγνάδη ως διευθυντή του Εθνικού Θεάτρου)

Όπως διαβάζουμε στο site rnp.gr, στη συγκεκριμένη έκθεση, έργο της Έυας Αναγνώστου, «αγοράστηκε από πολιτικό πρόσωπο της κυβέρνησης για την ενίσχυση του ιερού σκοπού»

* Με πληροφορίες από το avgi.gr

ΣΧΟΛΙΑ
Το 20/20 magazine σέβεται απόλυτα το δικαίωμα του αναγνώστη/ριας, να εκφράζει ανεμπόδιστα και ελεύθερα τις απόψεις του/της στο πλαίσιο ενός ελεύθερου και κόσμιου διαλόγου. Παρόλα αυτά υπογραμμίζουμε ρητά ότι τα σχόλια των επισκεπτών του www.2020mag.gr, εκφράζουν και απηχούν αποκλειστικά τον χρήστη/ρια και μόνον αυτόν. Το www.2020mag.gr διατητηρεί το δικαίωμα να μην αναρτά ή/και να διαγράφει απρεπή, υβριστικά και διαφημιστικά σχόλια (απαγορεύονται επίσης τα σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλες ιστοσελίδες). Οι χρήστες που θα χρησιμοποιούν ύβρεις, απρεπείς εκφράσεις ή θα προκαλούν, θα αποκλείονται.