Ακροδεξιός Influencer κάνει γκρίζα διαφήμιση σε σούπερ μάρκετ ως «επιβράβευση»!

Στην πιο δεν-διαβάζετε-το-Κουλούρι-ή-το-Luben είδηση της ημέρας, ο Υπουργός Ανάπτυξης Σπύρος Άδωνις Γεωργιάδης επισκέφθηκε κατάστημα της αλυσίδας Μασούτης, ως «γκρίζα» ανταμοιβή για την μεγαλύτερη μείωση στο Καλάθι του Νοικοκυριού. Άσχετα αν την μεγαλύτερη μείωση την είχε άλλη επιχείρηση! Δηλαδή, επειδή δεν αισχροκέρδησαν! Θα μπορούσε να τους δώσει κουπόνια για σούπερ μάρκετ, πώς δεν το σκέφτηκε;

Ακροδεξιός Influencer κάνει γκρίζα διαφήμιση σε σούπερ μάρκετ ως «επιβράβευση»!
ΠΡΟΒΟΛΗ

Συγκεκριμένα, ο Άδωνις Γεωργιάδης από χθες δήλωσε μέσω Twitter πως «Η σύγκριση της συνολικής αξίας των καλαθιών ανά αλυσίδα και σε σχέση με την προηγουμένη εβδομάδα. Μεγαλύτερη μείωση συγκριτικά παρουσίασε η αλυσίδα Μασούτης. Αύριο ως επιβράβευσή της θα επισκεφθώ ένα από τα καταστήματα της».

Αυτό είναι κάτι που κρίνεται ως απαράδεκτο, δηλαδή αρχικά οι επισκέψεις του Υπουργού Ανάπτυξης να λειτουργούν ως «γκρίζα διαφήμιση» επιβράβευσης και κατά δεύτερον να χρησιμοποιούνται οι πόροι και το Γραφείο Τύπου του Υπουργείου Ανάπτυξης ως μέσα διαφημιστικού σκοπού συνεργαζόμενων αλυσίδων. Σε δεύτερο χρόνο, αυτό μας δημιουργεί την απορία, αν όλες οι επισκέψεις του Υπουργού ή του Πρωθυπουργού συνοδεία καμερών, χρησιμεύουν ως Advertorial αλυσίδων ή εταιρειών. Το ένστικτο λέει ναι, την αλήθεια με αποδείξεις δεν θα την μάθουμε ποτέ.

Για την ιστορία, τα σούπερ μάρκετ Μασούτης ήταν εκείνα που κατά την διάρκεια των εορτασμών για τα 200 χρόνια από την έναρξη της Ελληνικής Επανάστασης, έπαιζαν κάθε 15-20 λεπτά τον Εθνικό Ύμνο και οι υπάλληλοι που έκαναν οποιαδήποτε εργασία, βρίσκονταν στο ταμείο ή έκοβαν αλλαντικά, σταματούσαν και βάραγαν προσοχή στο…παριζάκι και τις ταμειακές! Τότε είχε γελάσει το πανελλήνιο και ταυτόχρονα είχε λυπηθεί με την εργασιακή κατάντια. Πλέον το σκηνικό τρόμου των πολιτών που φτάνουν στο ταμείο και οι γκρίζες διαφημίσεις με την σφραγίδα του Υπουργού-Influencer που μιλάει για τον εαυτό του στον γ’ ενικό ως Ιούλιος Καίσαρας (δείτε το βίντεο), δεν είναι τόσο αστεία. Λιγότερο αστείο είναι το γεγονός πως ο Υπουργός Ανάπτυξης συγχαίρει τον εαυτό του, γιατί συγκρατεί τις τιμές με τεράστια καθυστέρηση. Ευχαριστούμε από καρδιάς, Μεγαλειότατε.

Ακόμα χειρότερα είναι τα εξής γεγονότα: Σύμφωνα με το στατιστικό που παρουσίασε ο Υπουργός μια αλυσίδα παρέμεινε σταθερή, μια εμφανίστηκε στο Καλάθι αυτή την εβδομάδα, 6 εμφάνισαν μειώσεις και άλλες 6 εμφάνισαν αυξήσεις στο συνολικό ποσό του καλαθιού! Ο υπουργός δεν παρέλειψε να μας θυμίσει την παροιμία για το κοντό μόριο, καθώς ζήτησε να μεγαλώσουν οι ταμπέλες του Καλαθιού του Νοικοκυριού και να γίνουν έγχρωμες, προφανώς για να πωλούνται περισσότερο τα προϊόντα του Καλαθιού του Νοικοκυριού και η πλέμπα να ευχαριστεί τον Αυτοκράτορα Κούλη και τον Βασιλιά Άδωνι για την συγκράτηση των τιμών σε λίγα προϊόντα. Παραβλέποντας πως οι ίδιοι ακριβώς ευθύνονται για την μη συγκράτηση των τιμών τόσους μήνες και το ύψος του βασικού μισθού! Άλλο χαρακτηριστικό είναι πως τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας κυμαίνονται από το 10% έως το 90% του Καλαθιού του Νοικοκυριού, με τα μέσο ποσοστό να είναι στο 39%. Τέλος, δήλωσε πως θα επιβραβεύει κάθε εβδομάδα το σούπερ μάρκετ με τις μεγαλύτερες μειώσεις με την φυσική του παρουσία για το επόμενο advertorial της Κυβέρνησης σε συνεργασία με την Λίστα Πέτσα.

Οι πλήρεις δηλώσεις του Άδωνι Γεωργιάδη κατά την επίσκεψή του στο εν λόγω σούπερ μάρκετ εδώ.

Ακολουθήστε το 20/20 Magazine στο Google News, στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
ΠΡΟΒΟΛΗ