Άλλα λένε τα κομπιούτερς και οι αριθμοί για την ΕΡΤ
Την έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρεία Marc για λογαριασμό της Δημόσιας Τηλεόρασης μάς παρουσίασαν σήμερα οι ιθύνοντες της ΕΡΤ.


Και πανηγυρίζουν επειδή «επτά στους δέκα πολίτες πλέκουν το εγκώμιο της ΕΡΤ για τη θεαματική της αλλαγή τους τελευταίους 12 μήνες». Μάλιστα ο διευθύνων σύμβουλος της Marc, Θωμάς Γεράκης, τόνισε ότι θα μπορούσε κανείς να μιλήσει «για την απαρχή ενός επιτυχημένου rebranding ή ακόμη και για ένα απροσδόκητο success story σε εξέλιξη».
Μας έδειξαν μάλιστα και κάποιους συγκριτικούς πίνακες σε σχέση με πέρυσι, που παρουσιάζουν τη μεγάλη άνοδο και επιτυχία της ΕΡΤ.
Τι να κάνω κι εγώ, είπα να ρίξουμε μαζί μία ματιά στα χθεσινά νούμερα του... επιτυχημένου rebranding και του απροσδόκητου success story. Ιδού:
Το 24ωρο:
1) ΑΝΤ1: 17%
2) ΣΚΑΪ: 17%
3) STAR: 13,9%
4) ALPHA: 9,6%
5) OPEN: 7,2%
6) MEGA: 5,6%
7) ΕΡΤ1: 3%
Τα δελτία ειδήσεων:
1) ALPHA (Αντώνης Σρόιτερ): 14,5%
2) STAR (Μάρα Ζαχαρέα): 12,4%
3) ΣΚΑΪ (Σία Κοσιώνη): 10,2%
4) ΑΝΤ1 (Νίκος Χατζηνικολάου): 9,8%
5) OPEN (Νίκη Λυμπεράκη): 9,1%
6) MEGA (Ράνια Τζίμα): 5,7%
7) ΕΡΤ1 (Αντριάνα Παρασκευοπούλου): 2,7%
Το prime time:
1) ΑΝΤ1: 22,1%
2) ΣΚΑΪ: 20,4%
3) STAR: 19,9%
4) ALPHA: 6,5%
5) OPEN: 3,9%
6) MEGA: 3,7%
7) ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ TV: 1,9%
8) ΕΡΤ1: 1,5%