Όταν η δίκη Λιγνάδη "βγάζει" περισσότερα από όσα θα ήθελαν να "βγάλουν"

Σε μια -ίσως- επίδειξη δύναμης, η πλευρά Λιγνάδη επιχείρησε να εμπλέξει άλλον σκηνοθέτη ως κακοποιητή, προσπαθώντας να αποδομήσει έναν μάρτυρα, την ώρα που η μάρτυρας υπεράσπισής τους, θεωρεί πως όλα έγιναν για να πλήξουν τον Πρωθυπουργό και την Μενδώνη.

Όταν η δίκη Λιγνάδη
ΠΡΟΒΟΛΗ

Σοκ προκαλεί πως οι καταγγελίες ενάντια στον σκηνοθέτη, χρησιμοποιήθηκαν σε παράσταση του ίδιου σε μεταφορά του Φάουστους, μαζί με άλλες κοινές ομοιότητες με τον πρωταγωνιστή που πούλησε την ψυχή του στον διάβολο.

H δίκη του Δημήτρη Λιγνάδη ξεκίνησε με την αναμενόμενη κίνηση του συνηγόρου υπεράσπισης Αλέξη Κούγια να καταθέσει μήνυση για ψευδή κατάθεση ενάντια στον Νίκο Σ. με την αιτιολογία έλλειψης ιατροδικαστικής έκθεσης και μαρτύρων. Η υπόθεση έχει παραγραφεί, όμως η κατάθεση του μάρτυρα εφόσον αποδειχθεί αληθής στο δικαστήριο (μέσω της απόφασης), έγινε από την σκοπιά να προστατευτούν άλλα άτομα από τον ίδιο τύπο δράσης. Ο συνήγορος του Δημήτρη Λιγνάδη συνέχισε εξαπολύοντας κατηγορίες κατά του μάρτυρα Νίκου  Σ. με την αιτιολογία πως μετά τον βιασμό του με μεταλλική ράβδο, έκατσε με τον άλλο παρόντα σε ένα παγκάκι, απορώντας πως μπορούσε να κάτσει σε παγκάκι.

Φυσικά ο συνήγορος υπεράσπισης απλά προσπαθεί να κάνει τη διαδικασία ανυπόφορη για κάθε μάρτυρα, με σκοπό την -εν τέλει- αποσιώπησή τους από το στίγμα του επιζώντα ή επιζήσασας βιασμού.
Ανέφερε δε πως οι εμετοί που επικαλέστηκε ο μάρτυρας της προηγούμενης δικάσιμου, Νίκος Σ. δεν συνάδουν με θύμα βιασμού. Κάτι που δεν αληθεύει, καθώς είναι ένα ψυχοσωματικό ζήτημα που μπορεί να προκύψει.

Η ολομέτωπη επίθεση στον μάρτυρα, δεν είναι πρωτοφανής στα ελληνικά δεδομένα, όμως η αλήθεια είναι πως θύμισε αμερικάνικο δικαστήριο με ενόρκους. Τι έκπληξη, το δικαστήριο είναι Μεικτό Ορκωτό! Έτσι, το να μπλέκει κανείς αληθοφανή δεδομένα με ανυπόστατα, είναι κάτι σύνηθες ως ρητορικό τέχνασμα για να ενδυναμωθεί ένα αδύναμο επιχείρημα. Αήθης τακτική, αλλά λειτουργική και στα όρια των δυνατοτήτων του συνηγόρου. Οπότε απλά καλό είναι τα φώτα της δημοσιότητας να φύγουν από τον Κούγια και να πάνε στον Δημήτρη Λιγνάδη.

Ο συνήγορος υπεράσπισης έκανε συνεχείς παρελκυστικές νύξεις, με στόχο τον αποπροσανατολισμό των ενόρκων. Συνέχισε με ένα πλήρες ξεσκόνισμα της διαδικτυακής παρουσίας του Νίκου Σ., "πασπαλισμένη" με ομοφοβικά χαρακτηριστικά και κατά συνέπεια την "δολοφονία χαρακτήρα". Βέβαια δεν αποδομείται μια κατάθεση έτσι απλά. Αλλά μην ξεχνάμε, πως οι ένορκοι είναι απλοί άνθρωποι και αυτή είναι η τακτική. Θέλοντας ο Αλέξης Κούγιας να βρει μια αιτιολογία για τις καταγγελίες, ανέφερε από τον ΣΥΡΙΖΑ, μέχρι το έργο στο Ελληνικό και οπαδούς του...Κουφοντίνα!

Ο Μάρτυρας Γ.Χ

Σε όλο αυτό το διάστημα ο Δημήτρης Λιγνάδης είχε κάτσει με το σώμα πίσω, ακουμπώντας στο διπλανό κάθισμα στο πλάι, με μια αλαζονεία, μια έπαρση θα έλεγε κανείς. Μέχρι που ο μάρτυρας Γ.Χ. ξεκίνησε την κατάθεση και ο κατηγορούμενος "λούφαξε" και καμπούριασε.

Ο μάρτυρας ξεκίνησε την μαρτυρία του λέγοντας πως ο Λιγνάδης είχε σχέση με ανήλικο παιδί κατά τα έτη 2004-2005, το οποίο έφερνε μαζί του στις πρόβες.

Ύστερα ανέφερε πως ο φερόμενος ως βιαστής δεν είχε παραδεχθεί ποτέ οποιαδήποτε σχέση με άτομο του ιδίου φύλου ανοιχτά. Κάτι που αντικρούονταν από την εικόνα που είχε ο ίδιος ο μάρτυρας. Είτε με τα ίδια του τα μάτια, είτε από μαρτυρίες μέχρι το 2006, όταν και πείστηκε πως ο κατηγορούμενος είναι παιδεραστής και διέκοψε την επαγγελματική σχέση μαζί του.

Ήταν τότε που είδε τον Κ.Σ. με την σχολική του τσάντα και κατάλαβε πως δεν ήταν φοιτητής όπως αρχικά νόμιζε, ήταν 16 με 17, άρα την στιγμή της «σχέσης» τους ήταν 14-15.

Μίλησε επίσης για την Αρσάκειο Εκπαιδευτική Εταιρεία. Μια περίεργη σιγή αντήχησε στην αίθουσα με την λέξη «Αρσάκειος». Ήταν η πρώτη από τις δύο-τρεις φορές που το ανέφερε και υποθέτω πως άτομα στο ακροατήριο ήξεραν περισσότερα από όσα βρίσκονταν στην δικογραφία.


Μαρτυρία πρώην μαθήτριας του Αρσακείου για τον Δημήτρη Λιγνάδη: «Αναρωτιέμαι από τι γλίτωσα»

ΦΑΚΕΛΟΣ ΑΡΣΑΚΕΙΟ: «Το σχολείο ήταν σαδιστικό – Καθηγητής μου χάιδευε τα μαλλιά και μου έκανε μασάζ εν ώρα μαθήματος»


Μίλησε για τον Λιγνάδη πως «παρόντος του κατηγορουμένου, ένας άνθρωπος έκανε κακό στον εαυτό του. Πήδηξε από την μηχανή που οδηγούσε ο κατηγορούμενος εποχούμενος, γιατί δεν σταματούσε να κατέβει».

Αναφερόμενος σε μια πιο σκοτεινή περίοδο της ζωής του Λιγνάδη, κατέθεσε πως ο σκηνοθέτης αργούσε στις πρόβες 4-5 ώρες και άλλες φορές ερχόταν χτυπημένος.

Αυτό είχε συμβεί και το 1995-96 και το 1996-97, ενώ τον είχε παρατηρήσει να συνοδεύεται συχνά από ανήλικα άτομα, αυτά από την Αρσάκειο ως επί το πλείστον ελληνικής καταγωγής, αλλά είχε ακούσει και μηνύματα στα αγγλικά στον τηλεφωνητή του κατηγορούμενου, καθώς είχε πρόσβαση στην οικία του Δημήτρη Λιγνάδη, όπως και άλλοι συνομήλικοί του.

Μόλις τέλειωσε αυτές τις λέξεις, ο Λιγνάδης αντέδρασε νευρικά και άλλαξε απότομα θέση, παρότι μέχρι εκείνες τις λέξεις, ήταν στραμμένος προς τον μάρτυρα κοιτάζοντάς τον βολεμένος στις δύο καρέκλες όπως στην αρχή.

Όταν, δε, ανέφερε την σχέση του Λιγνάδη με μαθήτρια της Α’ Λυκείου κατά τα έτη 1997-1998 και τα έτη 2013 και 2014 πως εθεάθη από φίλο του με ανήλικο αγόρι αργά το βράδυ και να συμπεριφέρονται ως ζευγάρι, τότε ο κατηγορούμενος έδειχνε ακόμα πιο ανήσυχος.

Ερωτώμενος αν γνωρίζει περισσότερα άτομα που έχουν κακοποιηθεί από τον Δημήτρη Λιγνάδη και δεν έχουν προσφύγει στην δικαιοσύνη, απάντησε πως γνωρίζει και πως το έμαθε από τα ίδια τα παιδιά - θύματά του. Χρησιμοποιώντας μάλιστα την ορολογία από «πρώτο χέρι».

Απαντώντας σε έτερη σχετική ερώτηση ανέφερε πως δεν έχει υπάρξει αυτόπτης μάρτυρας βίας του σκηνοθέτη κατά παιδιού, αλλά πως έχει υπάρξει μάρτυρας βίας κατά ζώου.

Ο Γ.Χ. δεν φαινόταν ιδιαίτερα ανήσυχος, αλλά μπορούσες να καταλάβεις πως ανά σημεία έλεγε αυτά που μπορούσε να πει.
Ειδικά όταν κατέθεσε πως ο Δημήτρης Λιγνάδης διατηρούσε την "Αυλή Λιγνάδη", μια Ερωτική Αυλή με νέα παιδιά.

Τότε ο συνήγορος της Πολιτικής Αγωγής, κ. Βλάχος ρώτησε το αυτονόητο: «Κανείς δεν ρώταγε. ΓΙΑ-ΤΙ;» για να λάβει την απάντηση πως όταν κάποιος ρωτούσε για τις φήμες που τον παρουσίαζαν ως παιδεραστή, είχε μια μορφή που επιβάλονταν στους άλλους, είτε ειρωνεύονταν, είτε μιλούσε για φθόνο.

Στην ερώτηση αν ο σκηνοθέτης συμμερίζονταν τις κοινωνικές συμβάσεις περί ηθικής, απάντησε πως ο κατηγορούμενος ήταν διαφορετικά προσανατολισμένος. Αντιλαμβάνονταν διαφορετικά κάποιες έννοιες (σ.σ. σε σχέση με την υπόλοιπη κοινωνία). Ανέφερε όμως κάτι πολύ χαρακτηριστικό πως από το μαχαίρωμα στην οικία του και έπειτα, σύμφωνα με τον Δ. Λιγνάδη με στόχο την ληστεία που όμως οι ληστές άλλαξαν γνώμη και δεν τον λήστεψαν, άρχισε να προσθέτει βιογραφικά στοιχεία στις παραστάσεις του με τις δικές του εμπειρίες. Ανέφερε την Κλυταιμνήστρα όπου ένας ομοφιλόφιλος μαχαίρωσε τον εραστή του και τον… Φάουστ!

Ο Φαούστους του Λιγνάδη

Ένα από τα ευρήματα τα οποία χρησιμοποίησε ο Λιγνάδης στον δικό του Φάουστους, ήταν αυτό με τον Πάπα της Ρώμης που τον βιάζουν πάνω στην Αγία Τράπεζα. Εκεί τέθηκε το ερώτημα αν ο Πάπας υπό την ενορχήστρωση του Φάουστους βιάζονταν από τον διάβολο στην Αγία Τράπεζα στο πρωτότυπο έργο, όπου η απάντηση που έλαβε ήταν πως «όχι». Πριν όμως ο διάβολος βιάσει σαδιστικά τον Πάπα στην Αγία Τράπεζα, τον χτυπούσε με μια…μεταλλική ράβδο.

Εδώ να πω πως δεν έχουμε στοιχεία αν η ζωή αντιγράφει την τέχνη, αν η τέχνη αντιγράφει την ζωή ή αν κανείς δεν αντιγράφει κανέναν, όμως οι φωτογραφίες της παράστασης που προσκόμισε η Πολιτική Αγωγή με τον κ. Βλάχο, έγιναν δεκτές από το δικαστήριο. Σαν να έδειχναν την μαρτυρία της προηγούμενης δικάσιμου. Στο ίδιο έργο βλέπουμε πως ο Φάουστους είχε πολλά κοινά με τον Δημήτρη Λιγνάδη: Η μητέρα τους ονομάζεται Ευγενία και έμεναν και οι δύο στην Κυψέλη. Αργότερα ο μάρτυρας αναφέρθηκε στον Μαχαιρωμένο Βασιλιά, κάτι που έγραψε (μουσικά αν δεν απατώμαι σε στοίχους άλλου καλλιτέχνη) κατά παραγγελία του Δημήτρη Λιγνάδη σύμφωνα με την μαρτυρία.

Όσκαρ

Σύμφωνα με τον μάρτυρα υπήρχε πρόβλημα εκείνη την περίοδο και «όλα ήταν περίεργα». Στις πρόβες του έργου Όσκαρ του Eric Emmanuel Schmitt έρχονταν παιδάκια, τα οποία ήταν «δασκαλεμένα».

Ήταν το 2003 (η παράσταση παίχθηκε μέχρι το 2005) και ο κατηγορούμενος υποδύονταν ένα 10χρονο αγόρι. Βέβαια τα παιδάκια που έρχονταν να τον δουν ήταν από 11-17 ετών και δεν συμμετείχαν στην παράσταση. Με τα λόγια του μάρτυρα, κατά την διάρκεια προβών 2μιση μηνών έρχονταν κάθε μέρα παιδιά. Τουλάχιστον 10 διαφορετικά παιδιά που κάθονταν ψηλά και έβλεπαν τις πρόβες. Ανέφερε πρώτα πως κάποια από αυτά τα παιδιά είχαν χνούδι στο πρόσωπο και στο σοκ του ακροατηρίου, διασαφήνισε πως τα μικρότερα από αυτά ήταν 11 ετών. Τα παιδιά τα έφερνε ο ίδιος με την μηχανή χωρίς συνοδεία άλλων (Σ.σ. Δεν γνωρίζω και δεν διασαφηνίστηκε αν ο μάρτυρας αναφέρεται σε παιδιά από δομές).

- Τι ακούγατε για τον Κατηγορούμενο;
- Πως ήταν παιδεραστής.


Ύστερα ο μάρτυρας ερωτώμενος ανέφερε κάποιες αντιδράσεις κατά την πρόσληψη του Λιγνάδη στο Εθνικό το 1985.
Σε ερώτηση της Πολιτικής Αγωγής, ο μάρτυρας ανέφερε πως το 2006 ενημερώθηκε από εραστή του πως ο Δημήτρης Λιγνάδης ήταν ιδιαίτερα βίαιος στο σεξ.
Ύστερα η κα Κουρτέση της Πολιτικής Αγωγής ανέλαβε να κάνει μια σειρά ερωτήσεων που αποδομούσαν τα περί «σκευωρίας».
Ανάμεσα στα άλλα ρώτησε το μάρτυρα και τότε συνεργάτη του αν ο Δ. Λιγνάδης είχε ισχυρές έχθρες στον χώρο του θεάματος ή αν υπήρξαν αντιδράσεις με την τοποθέτησή του στην κεφαλή του Εθνικού, όπου ο μάρτυρας απάντησε αρνητικά.

Σε επόμενη ερώτηση της Πολιτικής Αγωγής αν είναι σύνηθες να φέρνουν παιδιά στις πρόβες ή άτομα του στενού περιβάλλοντός τους, ο μάρτυρας απάντησε πως είναι ασύνηθες, γιατί μπορεί να ειπωθεί κάτι πάνω στην πρόβα και για αυτό οι ηθοποιοί και οι σκηνοθέτες το αποφεύγουν, ώστε να παραμένουν συγκεντρωμένοι.

Κούγιας εναντίον Μάρτυρα

Όταν ξεκίνησε η εξέταση από τον συνήγορο υπεράσπισης, ο Λιγνάδης άλλαξε στάση και συγκεντρώθηκε στον νομικό υπερασπιστή του κοιτώντας με το χέρι στο σαγόνι.

Εκεί ο Αλέξης Κούγιας έκανε πολλαπλές ερωτήσεις στον μάρτυρα και πριν καλά-καλά απαντήσει πήγαινε στην επόμενη.

«Σε ποια ανακρίτρια πήγατε, που μιλήσατε, τι ώρα, ποιος σας παρέπεμψε στην ανακρίτρια, πως πήγατε, πήγατε με τα πόδια, με ποιον μιλήσατε εκεί», ερωτήσεις γρήγορες και χωρίς να δέχεται την απάντηση πριν κάνει την επόμενη ερώτηση.

Αυτό είχε ως σκοπό να προκαλέσει σύγχυση στον μάρτυρα, κάτι που αποτράπηκε από την προηγούμενη εξέταση της κυρίας Κουρτέση της Πολιτικής Αγωγής που απηύθυνε ερωτήσεις στο ίδιο τέμπο, έχοντας κατά νου την προηγούμενη δικάσιμο.

Αργότερα ο Συνήγορος Υπεράσπισης προσπάθησε να παρουσιάσει τον μάρτυρα ως ερωτευμένο και πληγωμένο από τον σκηνοθέτη, όμως ο μάρτυρας είχε ήδη απαντήσει στην Πολιτική Αγωγή πως δεν είναι χολωμένος ή τσακωμένοι με τον σκηνοθέτη. Εκεί ο Α. Κούγιας αποφάσισε να διαβάσει τους στίχους ενός τραγουδιού, του Μαχαιρωμένου Βασιλιά που προαναφέρθηκε, όπου ήθελε να αποδείξει πως ήταν ένα ερωτικό τραγούδι προς τον Δ. Λιγνάδη. Ο μάρτυρας ανταπάντησε στις υποδείξεις του Α. Κούγια πως ο κατηγορούμενος έμενε στον 4ο και όχι στο 5ο που αναφέρει το κομμάτι και πως δεν έγραψε τους στίχους (σ.σ. επίσης η Πλατεία Αμερικής είναι στα Πατήσια και όχι στην Κυψέλη, όπως ισχυρίστηκε ο συνήγορος του κατηγορούμενου).

Εκείνη την στιγμή ο κατηγορούμενος ζητάει χαρτιά από την ομάδα των συνηγόρων του και αρχίζει και γράφει, παίρνει την κατάσταση στα χέρια του, σκηνοθετεί. Σκηνοθετεί την ίδια του την δίκη, θέλει τον έλεγχο. Αμέσως μετά το ραβασάκι ο Αλέξης Κούγιας ρωτά τον μάρτυρα αν έχει υπάρξει θύμα κακοποίησης. Η απάντηση είναι αρνητική. Τότε τον ρωτάει αν είναι σίγουρος πως δεν έχει υπάρξει «θύμα βιασμού». Τότε ο μάρτυρας εξερράγη πως «Δεν σας τα έγραψε καλά ο κος Λιγνάδης, η διπλανή μου στο σχολείο έπεσε θύμα βιασμού και δολοφονήθηκε και συνήγορος του δολοφόνου υπήρξατε ΕΣΕΙΣ».

Αρσάκειος, Ιορδανίδης και το φάντασμα της κακοποίησης απειλεί με περισσότερες αποκαλύψεις

Σιωπή, σιγή, κλάμα. Ένας κύριος που παρακολουθούσε την δίκη αποχώρησε από την αίθουσα σπαράζοντας, άλλοι δάκρυζαν, άλλοι έκλαιγαν. Αυτή η δίκη έχει πολλά περισσότερα άτομα συντετριμμένα, από όσα καταθέτουν, από όσα έχουν καταγγελθεί, από όσα φέρεται να έχει κακοποιήσει ο Δ. Λιγνάδης. Ειδικά όταν επανέρχονται στην αίθουσα οι ψίθυροι για την Αρσάκειο, αμέσως μετά από αυτό. Δεν γνωρίζω αν ήταν αυτό το σχολείο, όμως οι ψίθυροι επανέρχονταν και επανέρχονταν. Μέχρι που ο Συνήγορος έκανε μια τελευταία απέλπιδα ερώτηση: «Ποια ήταν η σχέση σας με τον Ιορδανίδη;» αφήνοντας να εννοηθεί πως ο μάρτυρας έχει βιαστεί από τον Ιορδανίδη. Ο κατηγορούμενος απάντησε πως η σχέση τους ήταν η τυπική σχέση μαθητή-δασκάλου. Εντύπωση προκαλεί η επιμονή του Λιγνάδη μέσω σημειωμάτων και του Αλέξη Κούγια μέσω των ερωτήσεων να «κάψουν» τον Ιορδανίδη ως κακοποιητή και βιαστή. Ενδιαφέρον θα έχει να δούμε πως θα αντιδράσει ο Ιορδανίδης στις κατηγορίες αυτές.


Τί γίνεται με το Αρσάκειο;


Μετά έλαβε τον λόγο ο εισαγγελέας:
- Γνωρίζετε άλλα θύματα (σ.σ. Του Λιγνάδη);
- Ναι.
- Θα τα κατονομάσετε;
- Δεν θέλω.


Σε προηγούμενο χρόνο ο μάρτυρας αντιστέκονταν από το να κατονομάσει άλλα φερόμενα ως θύματα του σκηνοθέτη, ίσως από σεβασμό στο τραύμα και το δικαίωμα της απόφασης, ίσως για άλλο λόγο. Κατέστησε σαφές πως δεν ήταν δική του δουλειά να μετατρέψει το #metoo σε #him/hertoo όταν γνωρίζουμε το σύστημα απέναντι στο οποίο πρέπει να υψώσουν ανάστημα. Ανέφερε όμως άλλους μάρτυρες υπό πίεση. Ο χρόνος θα δείξει αν θα κληθούν ή αν θα εμφανιστούν αυτόκλητα.   

Η Κούρκουλα, η Μενδώνη και… ο Μητσοτάκης

Ύστερα στο βήμα του μάρτυρα ανέβηκε η ηθοποιός Ελένη Κούρκουλα η οποία τόνισε πως δεν έχει ακούσει ποτέ για κακοποίηση από πλευράς Δημήτρη Λιγνάδη, πως είναι στενοί φίλοι πως είναι ένας γλυκός και τρυφερός άνθρωπος προς «εμένα, τις σχέσεις του και τους φίλους του».

Συνέχισε δηλώνοντας πως έπεσε από τα σύννεφα και πως δεν τον έχει δει ποτέ με ανήλικα. Παιδιά ουδέποτε. Παιδιά ουδέποτε. Παιδιά ουδέποτε. Είπε για να δώσει έμφαση. Χαρακτηριστικά είπε: «Πάντα περιστοιχίζονταν από νεαρά άτομα. Εμείς του θεάτρου μπορεί να βγαίνουμε μετά την παράσταση, όλοι μαζί, οι 60ρηδες με τους 20ρηδες, αυτή είναι η ζωή του θεάτρου».


Ο Πρωθυπουργός ή η κυβέρνησή του; Κάποιος λέει ψέματα για τον Λιγνάδη (video)


Εντύπωση προκάλεσε η επιλογή της να δηλώσει πως πιστεύει πως «Όλα γίνονται για να χτυπήσουν την Υπουργό (σ.σ. Πολιτισμού) και τον Πρωθυπουργό».

Σε κάθε περίπτωση είναι αξιοπερίεργο πως εμπλέκει την Υπουργό Πολιτισμού και τον Πρωθυπουργό στο κάδρο με τον φερόμενο ως βιαστή Δ. Λιγνάδη, καθότι ειδικά ο Πρωθυπουργός έχει διαψεύσει πως ο Λιγνάδης του έκανε μαθήματα ορθοφωνίας μέσω του κ. Γεραπετρίτη, παρότι ο ίδιος ο Λιγνάδης έχει διαψεύσει τον Πρωθυπουργό πως γνωρίστηκαν μόλις το 2020. Αντίστοιχα η Υπουργός, όχι μόνο πήρε πάνω της την επιλογή Λιγνάδη στο τιμόνι του Εθνικού, αλλά παρέμεινε στην θέση της με την πλήρη κάλυψη του Μεγάρου Μαξίμου. 


Δίκη Λιγνάδη: Όλα όσα δεν πρέπει να ξεχάσουμε

Ρε μπας και την εξαπάτησε o Μητσοτάκης;


Η δίκη συνεχίζεται για τις 16/6 και είναι ζωτικής σημασίας να υπάρξει η απαιτούμενη κάλυψη από τα ΜΜΕ και η παρουσία άλλων ηθοποιών.

Μόνο έτσι άλλες επιζήσασες και άλλοι επιζώντες θα μπορέσουν να πουν την ιστορία τους στο δικαστήριο και να πιέσουν για δικαιοσύνη.

Ακολουθήστε το 20/20 Magazine στο Google News, στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
ΠΡΟΒΟΛΗ