Πολλά τα ερωτήματα για τις βάρδιες στο σταθμαρχείο Λάρισας - Ο σταθμάρχης είχε βάρδια σε σταθμό που δεν είχε ξαναδουλέψει

Ο σταθμάρχης Λάρισας βρέθηκε στο επίκεντρο του δυστυχήματος στα Τέμπη και βρίσκεται αντιμέτωπος με βαρύτατες κατηγορίες. Θα μπορούσε κανείς να πει πως πρόκειται για τον αποδιοπομπαίο τράγο της υπόθεσης, καθώς οι πραγματικές ευθύνες βρίσκονται βαθιά, πολύ βαθιά, όπως έχουμε γράψει και θα συνεχίσουμε να γράφουμε. Ωστόσο, ο σταθμάρχης φέρεται ότι δούλευε μόνο στην βραδινή βάρδια και είχε υπηρεσία για πέμπτο συνεχόμενο βράδυ.

Πολλά τα ερωτήματα για τις βάρδιες στο σταθμαρχείο Λάρισας - Ο σταθμάρχης είχε βάρδια σε σταθμό που δεν είχε ξαναδουλέψει
ΠΡΟΒΟΛΗ

Όλο ένα και περισσότερες λεπτομέρειες για το δυστύχημα στα Τέμπη -απόρροια της εγκληματικής αμέλειας πολλών παραγόντων- έρχονται στο φως και πολλές από αυτές αφορούν τον σταθμάρχη Λάρισας, που φέρεται πως έκανε το μοιραίο «ανθρώπινο λάθος», το οποίο έχει κάνει καραμέλα η κυβέρνηση.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του «Ελεύθερου Τύπου», ο κατηγορούμενος σταθμάρχης κλήθηκε να καλύψει τα ρεπό των παλαιότερων σταθμαρχών Λάρισας για το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας.

Η εφημερίδα δημοσιοποίησε το πρόγραμμα των βαρδιών του Μαρτίου στο Σταθμαρχείο Λάρισας, από το οποίο προκύπτει ότι ο σταθμάρχης δεν είχε δουλέψει ποτέ σε άλλη βάρδια σε αυτόν τον σταθμό και μάλιστα για τον Μάρτιο, ο συγκεκριμένος σταθμάρχης θα είχε βάρδιες μόνο στον σταθμό «Παλαιοφάρσαλα».

Παρ' όλα αυτά, το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου ο σταθμάρχης κάλυψε στον σταθμό της Λάρισας τα ρεπό των παλαιότερων σταθμαρχών Λάρισας.

Συγκεκριμένα, όπως φαίνεται στο «φύλλο παρουσίας σταθμαρχών στ. Λάρισας – Μεζούρλου, μήνας Μάρτιος 2023», το οποίο είχε εκδοθεί στα τέλη Φεβρουαρίου, από την 1η έως την 3η Μαρτίου, ο σταθμάρχης θα έκανε βάρδια στον σταθμό «Παλαιοφάρσαλα».

Από τις 4 μέχρι και τις 8 του ίδιου μήνα θα είχε ρεπό και στη συνέχεια, από τις 9 μέχρι και τις 16 του ίδιου μήνα θα έκανε βάρδια στον Παλαιοφάρσαλο. Από τις 17 μέχρι και τις 19 του ίδιου μήνα θα είχε και πάλι ρεπό και τέλος, από τις 20 μέχρι και τις 31 Μαρτίου θα έκανε βάρδια, πάντα στον σταθμό του Παλαιοφάρσαλου.

Είχε υπηρεσία για 5ο συνεχόμενο βράδυ

Ταυτόχρονα, δημοσίευμα της «Καθημερινής» φέρνει στο φως το πρόγραμμα του Φεβρουαρίου στο Σταθμαρχείο Λάρισας.

Σύμφωνα με το «φύλλο παρουσίας σταθμαρχών στ. Λάρισας - Μεζούρλου, μήνας Φεβρουάριος 2023», ο σταθμάρχης ήταν σε υπηρεσία για 5η συνεχή νύχτα στις 28 Φεβρουαρίου.

Αυτό σημαίνει ότι από τις 24 Φεβρουαρίου έως και τις 28 Φεβρουαρίου, ο σταθμάρχης εργαζόταν για πέντε συνεχόμενες νύχτες, από τις 10 το βράδυ έως και τις 7 το πρωί, σε έναν σταθμό στον οποίο, βάση του προγράμματος, δεν είχε δουλέψει ποτέ ξανά.

Στην απολογία του ο σταθμάρχης ισχυρίστηκε ότι, βάσει του κανονισμού της υπηρεσίας, θα έπρεπε έως τις 11 το βράδυ να είναι μαζί του ακόμα 2 άτομα, κάτι που επιβεβαιώνει το πρόγραμμα των βαρδιών. Παρόλα αυτά, έμεινε μόνος του, σχεδόν από την έναρξη της βάρδιας του, στις 10.

Όλα αυτά προκαλούν πολλά ερωτήματα:

Γιατί ο σταθμάρχης τοποθετήθηκε, έστω και προσωρινά σε έναν σταθμό τον οποίο δεν γνώριζε, παρότι πρόκειται για θέση ευθύνης;

Γιατί δεν υπήρξε πρόβλεψη για την τοποθέτηση σταθμάρχη στην Λάρισα που να είχε προηγούμενη προϋπηρεσία στο συγκεκριμένο σταθμό;

Γιατί δούλευε σερί πέντε ημέρες;

Γιατί οι συνάδελφοι του έφυγαν νωρίτερα από το πόστο τους;

Και άλλα πολλά γιατί που δημιουργούνται και θα δημιουργούνται για καιρό, έως ότου δοθούν ειλικρινείς και διαφανείς απαντήσεις για ένα έγκλημα που κόστισε τις ζωές τουλάχιστον 57 ανθρώπων.

Ακολουθήστε το 20/20 Magazine στο Google News, στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
ΠΡΟΒΟΛΗ