Όλα έτοιμα να ιδιωτικοποιηθούν και τα λεωφορεία, κ. Μητσοτάκη;

Μια σειρά από γεγονότα που μόνο τυχαία δεν είναι.

Όλα έτοιμα να ιδιωτικοποιηθούν και τα λεωφορεία, κ. Μητσοτάκη;
ΠΡΟΒΟΛΗ

Τέσσερα χρόνια και κάτι έχουν περάσει από τότε που η Νέα Δημοκρατία βρίσκεται στη διακυβέρνηση του τόπου και η μανία με τις συνεχόμενες ιδιωτικοποιήσεις συνεχίζεται.

Ναι, γνωρίζαμε ότι θα συμβεί κάτι τέτοιο, αλλά ο αριθμός πραγματικά είναι απίστευτος.

Από ό,τι φαίνεται στην δεύτερη τετραετία της ΝΔ σειρά έχουν πάρει τα ΜΜΜ, καθώς όπως όλα δείχνουν σιγά σιγά θα πρέπει το Δημόσιο να αρχίσει να αποχωρίζεται μετρό και λεωφορεία.

Η αρχή έγινε με το Μετρό Θεσσαλονίκης όπου, όπως σας είχαμε ενημερώσει πριν από μερικές ημέρες, δόθηκε για 11 χρόνια σε ιδιώτες έναντι 250 εκατομμυρίων ευρώ, παρόλο που φτιάχτηκε με δημόσιο χρήμα!

Παίρνουν σειρά και τα λεωφορεία;

Κρίνοντας απ' το παραπάνω θα πρέπει να είμαστε αρκετά καχύποπτοι για το αν τα λεωφορεία της πρωτεύουσας θα συνεχίσουν να βρίσκονται σε δημόσια χέρια, καθώς μια σειρά από γεγονότα μας κάνει να υποψιαστούμε ότι ετοιμάζεται μια (μερική ίσως) ιδιωτικοποίησή τους.

Το παραπάνω βέβαια δεν το λέμε εμείς, αλλά ο ίδιος ο ΟΣΥ, όταν και στις 26 Ιουνίου αναρτήθηκε σε διαβούλευση από τον ΟΑΣΑ το κείμενο της διακήρυξης προκειμένου να συγκεντρωθούν σχόλια ώστε να προχωρήσει η προκήρυξη του διεθνούς διαγωνισμού για να περάσουν μερικές γραμμές της Αττικής στα χέρια ιδιωτών.

Βέβαια λίγο νωρίτερα, σύμφωνα με την «Βραδυνή», υπήρξε ΕΣΠΑ χρηματοδότηση της τάξεως των 60 εκατομμυρίων ευρώ για την αγορά καινούργιου στόλου στα λεωφορεία της Αθήνας!

Σας θυμίζει κάτι αυτό; Εμάς το Μετρό Θεσσαλονίκης, όπου το δημόσιο πλήρωσε τα πάντα και μετά το έδωσαν σε ιδιώτη. Ακριβώς η ίδια ιστορία.

Και επειδή στο μέλλον εδώ θα είμαστε και θα τα συζητάμε, η καχυποψία μας πάει και λίγο πιο μακριά, καθώς όπως εντόπισε χρήστης του «Χ» σχεδόν όλα τα κανάλια εντελώς τυχαία έκαναν ρεπορτάζ την ίδια μέρα (!) για το πόσο κακά είναι τα λεωφορεία!

 

Άρα, έχοντας ήδη μια ιδιωτικοποίηση μέσου μεταφοράς τον τελευταίο καιρό βλέπουμε ότι η κυβέρνηση κάνει διαγωνισμό για να πάρουν ιδιώτες μερικές γραμμές των λεωφορείων, αγοράζει καινούργιο στόλο (πιθανών για δωράκι μαζί με τις γραμμές) και στέλνει πολλά κανάλια μαζί, την ίδια μέρα, να κάνουν το ίδιο ρεπορτάζ.

Το μέλλον θα δείξει...

Ακολουθήστε το 20/20 Magazine στο Google News, στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
ΠΡΟΒΟΛΗ