Ελικόπτερα μόνο για τον Πρωθυπουργό και ΜΕΘ μόνο για λίγους

Τον Νοέμβριο του 2021 ο Άκης Σκέρτσος είχε δηλώσει πως «Δεν μπορούμε μέσα σε ένα χρόνο και δεν υπάρχει λόγος να δημιουργήσουμε ένα πολυτελές σύστημα υγείας, το οποίο μετά την πάροδο της Πανδημίας θα εκλείψει ο λόγος να έχουμε πάρο πολλές ΜΕΘ». Προχθές το ασθενοφόρο ξεκίνησε για διαδρομή 3 ωρών+ και έμεινε στον δρόμο, χωρίς σκέψη αεροδιακομιδής. Γιατί;

Ελικόπτερα μόνο για τον Πρωθυπουργό και ΜΕΘ μόνο για λίγους
ΠΡΟΒΟΛΗ

Η θανατοπολιτική στον χώρο της υγείας, είναι μια κεντρική γραμμή της διακυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας. Παρά την Πανδημία του κορωνοϊού, οι ΜΕΘ δημιουργούνταν και διπλασιαζόντουσαν μόνο στα λόγια. Πότε δεν υπήρχε το εξειδικευμένο προσωπικό, πότε δεν υπήρχαν αναπνευστήρες, πότε δεν υπήρχαν οι χώροι και δημιουργούνταν ΜΕΘ σε χώρους χειρουργείων.

Εκατό βουλευτές της Κυβέρνησης να ρωτήσεις, θα πάρεις 100 διαφορετικούς αριθμούς σχετικά με τις ΜΕΘ. Πάντα όμως περισσότερες από 900. Που είναι;

Και όταν την χρειάστηκε ο 6χρονος Θωμάς από τα Γρεβενά, πήγε στην Θεσσαλονίκη και από εκεί στο Ρίο... Δεν μπορεί να μην σκεφτεί κανείς τις δηλώσεις των εγκληματιών της Κυβέρνησης για τις ΜΕΘ. Είτε πως ήταν αρκετές, είτε πως ήταν πολυτέλεια, είτε πως στην τελική δεν χρειαζόμαστε. Ταυτόχρονα, όποιο ανθυποσελέμπριτι ή αναγνωρίσιμο πρόσωπο ήθελε ΜΕΘ, πάντα έβρισκε. Ο απλός άνθρωπος δεν βρίσκει. Μέχρι και Μητροπολίτης πέταξε πολίτη από την λίστα για να του πάρει την θέση. Θεό δεν είχε να τον μαζέψει;

Περιπολικά ή ασθενοφόρα;

Ο στόλος των ασθενοφόρων είναι γερασμένος. Πολλά οχήματα είναι ακινητοποιημένα, κακοσυντηρημένα και δεν μπορούν να αναπτύξουν ταχύτητα μεγαλύτερη των 90 χιλιομέτρων λόγω των φθαρμένων ελαστικών. Το φαινόμενο ασθενοφόρων με βλάβες να χρησιμεύουν ως ανταλλακτικά για τα υπόλοιπα είναι πολύ συχνό. Οι Μεγάλοι Εθνικοί Ευεργέτες συνήθως δωρίζουν περιπολικά ως αντάλλαγμα για την αστυνομική τους συνοδεία. Ένα απλό γκουγλάρισμα θα σας πείσει. Το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη κατά την διάρκεια της Πανδημίας προχώρησε στην αγορά πολλών δεκάδων περιπολικών (σ.σ. περισσότερα από 200), αγροτικών, συμβατικών και περιπολικών τα οποία μας επιδείκνυαν με κάθε ευκαιρία στο τουίτερ. Μόλις πριν από έναν μήνα, αγοράστηκαν άλλα 63 με την Αστυνομία να δηλώνει πως «βελτιώνεται το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών προς όφελος του κοινωνικού συνόλου», χωρίς να γνωρίζουμε αν αναφέρονταν στο εμπόριο ναρκωτικών από ένστολους, την συμμετοχή σε εγκληματικές οργανώσεις ή τους βιασμούς.

Οι Θάνος Πλεύρης που σώθηκε σε δημόσια ΜΕΘ και η Μίνα Γκάγκα που τα γνωρίζει από πρώτο χέρι, έχουν αναλάβει την αποστολή να ιδιωτικοποιήσουν την υγεία, το καταλαβαίνουμε. Πρώτα όμως πρέπει να την υποβαθμίσουν σε βαθμό να μην σκέφτεσαι το Δημόσιο Νοσοκομείο. Όμως χάνονται ανθρώπινες ζωές στον δρόμο. Όπως χάθηκαν περρισότερες από 36.000 ζωές εντός και κυρίως εκτός ΜΕΘ. Ο Πρωθυπουργός έχει κάνει τα ελικόπτερα ταξί, για να πηγαίνει ταξιδάκια ή να επισκεφθεί τον Δημήτρη Λιγνάδη, την ώρα που δεν υπάρχουν ελικόπτερα για την άμεση διακομιδή ασθενών και ο νεοφιλελεύθερος εσμός κατηγορεί τους ασθενείς που χρειάζονται επείγουσα αεροδιακομιδή. Το ασθενοφόρο, αν δεν έμενε στην Ιόνια Οδό, θα χρειαζόταν τουλάχιστον 3 ώρες και 20 λεπτά για να προσεγγίσει το νοσοκομείο του Ρίο και μιλάμε για καρδιακή ανακοπή. Το ελικόπτερο χρειάζονταν 30 λεπτά. Πού ήταν;

Να θυμίσουμε πως τόσο για τον ηγούμενο της Μονής Βατοπεδίου Εφραίμ, όσο και για τον Μητροπολίτη Κινσάσας Νικηφόρο, είχαν γίνει αεροδιακομιδές. Πάντα με τον συντονισμό του Πολιτικού Διοικητή του Αγίου Όρους Αθανάσιο Μαρτίνο. Της γνωστής οικογενείας που περιτριγυρίζει την Κυβέρνηση. Και βρέθηκαν ΜΕΘ, εν μέσω κορωνοϊού. 

Να σωθούν και αυτοί, αλλά να σωθεί και κανένας άλλος. Ναι;

Τα κείμενα που δημοσιεύονται στην κατηγορία «Απόψεις» εκφράζουν αποκλειστικά τον/την συντάκτη/τριά τους και οι όποιες τοποθετήσεις και θέσεις τους δεν συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη του 20/20 Magazine.
Ακολουθήστε το 20/20 Magazine στο Google News, στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
ΠΡΟΒΟΛΗ