Elvedon: Χορός στα 58α Δημήτρια (κριτική)

Η Ανδριάνα Τσιότσιου παρακολούθησε στην Εταιρεία Μακεδονικών Σπουδών την αφαιρετική χορογραφία του Χρήστου Παπαδόπουλου, Elvedon, την οποία ο διεθνούς φήμης χορογράφος εμπνεύστηκε από το μυθιστόρημα της Virginia Woolf «Τα Κύματα».

Elvedon: Χορός στα 58α Δημήτρια (κριτική)
ΠΡΟΒΟΛΗ

Μια στατική φόρμα σύγχρονου χορού μας χάρισε ο χορογράφος Χρήστος Παπαδόπουλος, στο Θέατρο της Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών και στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Δημητρίων που αγκαλιάζει τις όλες τις παραστατικές τέχνες.

Με μία αφαιρετική χορογραφία, παρουσιάζεται η οπτική του χορογράφου επάνω στο μυθιστόρημα της Virginia Woolf «Τα Κύματα», υπό τον τίτλο Elvedon, όπως ονομάζει και η συγγραφέας το φανταστικό μέρος του ενός από τους έξι ήρωές της, το «καταφύγιό» του.

Η ιστορία της Virginia Woolf μιλά για την αναζήτηση της ατομικότητας και συλλογικότητας, τον έρωτα, τη φιλία αλλά και την απώλεια. Κάτι που ο διεθνούς φήμης Χρήστος Παπαδόπουλος μας μετέδωσε μέσα από τις πανομοιότυπες κινήσεις των χορευτών του που σταδιακά κλιμακώνονται και της μετατόπισής τους στον χώρο πότε ως μονάδες και πότε σαν ένα σώμα. Ιδιαίτερα ενδιαφέροντα τα ηχοτοπία και η μουσική του Coti K., δηλωτικά για το έργο που στάθηκε η έμπνευση του χορογράφου.

Μια πρωτότυπη και ατμοσφαιρική παράσταση χορού για προετοιμασμένους θεατές και γνώστες, στην οποία έλαβαν μέρος οι Γιώργος Κοτσιφάκης, Ιωάννα Παρασκευοπούλου, Χαρά Κότσαλη, Νάντη Γώγουλου, Μαρία Μπρέγιαννη, Νώντας Δαμόπουλος. Οι φωτισμοί ήταν του Μιλτιάδη Αθανασίου.

Ακολουθήστε το 20/20 Magazine στο Google News, στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
ΠΡΟΒΟΛΗ