Κατέρρευσε η τηλεδιοίκηση μεταξύ Κάντζας-Πλακεντίας - Ορατός ο κίνδυνος να μείνει χωρίς συρμούς ο προαστιακός της Αθήνας

Την μπάλα φαίνεται πως έχει χάσει η Κυβέρνηση όσον αφορά τα τρένα ολόκληρης της χώρας.

Κατέρρευσε η τηλεδιοίκηση μεταξύ Κάντζας-Πλακεντίας - Ορατός ο κίνδυνος να μείνει χωρίς συρμούς ο προαστιακός της Αθήνας
ΠΡΟΒΟΛΗ

Για ακόμα μια φορά φαίνεται πως η ασφάλεια των επιβατών στους ελληνικούς σιδηροδρόμους είναι ένα παιχνίδι για την Κυβέρνηση, καθώς δεν δείχνει να την αφορά και τόσο το συγκεκριμένο πρόβλημα.

Αυτή τη φορά όλοι μας είμαστε αντιμέτωποι με τον κίνδυνο να ξεμείνει από συρμούς ο προαστιακός σιδηρόδρομος της Αθήνας. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με επιστολή της Hellenic Train στον ΡΑΣ και τον ΟΣΕ, επισημαίνεται ότι η κατάσταση είναι οριακή και σύντομα, αν δεν γίνει κάτι θα καταλήξει μη διαχειρίσιμη.

Μάλιστα, το πρόβλημα εντοπίζεται στους τροχούς των τρένων και πιο συγκεκριμένα στην απουσία φιλμ λίπους στις σιδηροτροχιές με την εταιρεία να αναφέρει: «Είναι αδύνατον να υποστηριχθεί από την Hellenic αυτός ο τρόπος λειτουργίας του σιδηροδρόμου, ο οποίος είναι ασύμβατος με τα σύγχρονα δεδομένα, την τεχνολογία της εποχής και τις ορθής πρακτικές της τέχνης και της επιστήμης».

Μάλιστα, αξίζει φυσικά να αναφέρουμε ότι οι εργαζόμενοι σχεδόν καθημερινά ενημερώνουν για τα μεγάλα προβλήματα που συνεχίζουν να υπάρχουν στους σιδηροδρόμους.

Ένα απ' αυτά είναι η τρομερή είδηση που ήρθε στο φως η οποία αναφέρει ότι τον τελευταίο μήνα η τηλεδιοίκηση μεταξύ Κάντζας και Δουκίσσης Πλακεντίας έχει καταρρεύσει, με τους οδηγούς να δέχονται καθημερινά εντολές για υπερβάσεις κόκκινων φωτοσημάτων!

Για όλα τα παραπάνω, φυσικά, Hellenic Train και ΟΣΕ μεταφέρουν συνεχώς το μπαλάκι των ευθυνών, με τους εργαζομένους και τους επιβάτες να είναι αυτοί που θα πληρώσουν ξανά το μάρμαρο αν δεν γίνει κάτι άμεσα!

Διαβάστε πιο συγκεκριμένα τα πιο σημαντικά προβλήματα που καταγγέλει το σωματείο στην ανακοίνωση του:

1. Στον Προαστιακό Αθήνας -εκτός των γνωστών προβλημάτων- εδώ και ένα μήνα έχει καταρρεύσει η Τηλεδιοίκηση μεταξύ Κάντζας - Δουκίσσης Πλακεντίας, ενώ καθημερινά δίνονται εντολές στους μηχανοδηγούς για υπερβάσεις κόκκινων φωτοσημάτων.

2. Μεταξύ Λάρισας - Παλαιοφάρσαλου, όπου ο ΟΣΕ έχει προβλέψει ταχύτητες 140 χλμ. και χωρίς να λειτουργεί η τηλεδιοίκηση, παρουσιάζονται καθημερινά προβλήματα στην φωτοσήμανση.

3. Στον Προαστιακό Πάτρας, δεν λειτουργεί εδώ και 20 μέρες ο Νότιος Κλάδος προς Κάτω Αχαΐα, με τους εμπλεκόμενους φορείς να ρίχνουν το φταίξιμο ο ένας στον άλλο (ΟΣΕ σε Hellenic και το αντίστροφο).

4. ΩΣΤΟΣΟ η Hellenic Train με νέα επιστολή της (Αρ. Πρωτ 603898/14.6.2023) γνωστοποίησε επίσημα στον ΟΣΕ και την ΡΑΣ ότι οι συρμοί Desiro αντιμετωπίζουν σημαντικά προβλήματα στους τροχούς λόγω της έλλειψης συντήρησης της υποδομής. Αποτέλεσμα της διαμορφωθείσας κατάστασης είναι να παραμένει η εδώ και 2 χρόνια ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ μετεπιβίβαση στον σταθμό Ρέντη προς και από τον Πειραιά, καθώς και η δρομολόγηση συρμών Rail Bus στην διαδρομή Κάντζα - Λιόσια. Αντίστοιχα και επειδή συρμοί ΔΕΝ υπάρχουν, επανήλθαν τα ΜΑΝ στον Προαστιακό Θεσσαλονίκης - Λάρισας, με συρμούς που επέστρεψαν από το μηχανοστάσιο Αλεξανδρούπολης στο ΜΘ!

5. Στην Αλεξανδρούπολη ΔΕΝ λειτουργεί η γραμμή προς Ορμένιο, ενώ μετά το Διδυμότειχο έχει τοποθετηθεί βραδυπορία 40 χλμ λόγω κατάστασης της υποδομής, ενώ σημαντικά προβλήματα υπάρχουν στα ΑΣΙΔ.

6. Οι γραμμές προς Φλώρινα και Δράμα παραμένουν κλειστές καθώς υπάρχουν σημαντικά προβλήματα με τις επικοινωνίες, την φύλαξη των ΑΣΙΔ και την βλάστηση, ενώ δεν έχει δοθεί διαβεβαίωση για την επιθεώρηση γεφυρών.

7. Στην γραμμή προς Ειδομένη όπως και στην είσοδο του ΘΝ υπάρχουν σημαντικά προβλήματα με την βλάστηση, ενώ η Hellenic χρησιμοποιεί MLW και μέχρι να επιδιορθωθεί η κατάσταση.

8. Στην γραμμή Καλαμπάκα - Παλαιοφάρσαλο δεν έχουν επανέλθει για άγνωστο λόγο τα τοπικά δρομολόγια, όπως και στην γραμμή Λιανοκλάδι - Στυλίδα.

9. Οι φορητές συσκευές GSMR χρησιμοποιούνται μόνο στον Προαστιακό Αθήνας μετά την συμφωνία του Σωματείου μας με την Hellenic, ενώ δεν έχει επεκταθεί η χρήση τους σε άλλες γραμμές όπου λειτουργεί το σύστημα γιατί δεν υπάρχουν διαθέσιμες συσκευές και η εταιρεία βρίσκεται σε αναζήτηση για την αγορά νέων. Τα on board συστήματα GSMR, δεν έχουν εγκατασταθεί σε Desiro και H/A και παραμένει άγνωστο πότε θα εγκατασταθούν - πιστοποιηθούν καθώς το τροχαίο υλικό ανήκει στην ΓΑΙΑΟΣΕ και εποινικιάζεται από την Hellenic Train.

Ακολουθήστε το 20/20 Magazine στο Google News, στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
ΠΡΟΒΟΛΗ