Λίνα Μενδώνη, υπουργός Ελιτισμού και διεθνούς εξευτελισμού

Η κυρία Μενδώνη γνώριζε πολύ καλά -και σίγουρα όφειλε να γνωρίζει ως αρμόδια υπουργός- ποιον διόριζε στη θέση του καλλιτεχνικού διευθυντή του Εθνικού Θεάτρου τον Αύγουστο του 2019, με τις «ευλογίες» του Κυριάκου Μητσοτάκη. Η πολιτική ευθύνη για το διεθνή εξευτελισμό της χώρας και του Πολιτισμού μας βαρύνει τόσο την ίδια όσο και τον πρωθυπουργό.

Λίνα Μενδώνη, υπουργός Ελιτισμού και διεθνούς εξευτελισμού

Τα πρόσφατα δημοσιεύματα, που αποκαλύπτουν την αποπομπή του Δημήτρη Λιγνάδη από τη δραματική σχολή Ίασμος το 2016 και από το Εθνικό Θέατρο λίγο αργότερα, για ανάρμοστη συμπεριφορά, καταρρίπτουν χωρίς αμφιβολία το φαιδρό επιχείρημα της υπουργού για «εξαπάτηση»

Άλλωστε, πολλά από όσα φαίρεται να έκανε ο Λιγνάδης δεν τα έκανε κρυφά. Η αποπομπή του από τη δραματική σχολή του Ίασμου και στη συνέχεια από το Εθνικό Θέατρο, προεδρεύοντος μάλιστα του Κώστα Γεωργουσόπουλου, για ανάρμοστη συμπεριφορά προς τους σπουδαστές και για σεξουαλικά σχόλια την ώρα του μαθήματος, έγιναν υπό το άπλετο φως της ημέρας.

Κι όμως, αυτός που κρίθηκε κατ’ επανάληψη επικίνδυνος και ακατάλληλος για καθηγητής σε δραματικές σχολές, έγινε ο εκλεκτός της κυρίας Μενδώνη και του πρωθυπουργού για τη θέση του καλλιτεχνικού διευθυντή του Εθνικού Θεάτρου και μάλιστα χωρίς προκήρυξη αλλά με απευθείας ανάθεση, τον Αύγουστο του 2019.

Η πολιτική ευθύνη για την επιλογή στη νευραλγική αυτή θέση ενός ανθρώπου που σήμερα αμαυρώνει και εξευτελίζει τη χώρα και τον Πολιτισμό μας διεθνώς, βαρύνει τόσο την ίδια όσο και τον Κυριάκο Μητσοτάκη. Μια επιλογή που αποδεικνύει την εγκληματική ανευθυνότητα και την πλήρη αυθαιρεσία της κυβερνητικής ελίτ, που προκρίνει σε θέσεις ευθύνης ανθρώπους όχι απλώς ακατάλληλους να επιτελέσουν το δημόσιο ρόλο τους, αλλά παραβατικούς και επικίνδυνους για την κοινωνία και τους πολίτες της, παρουσιάζοντάς τους μάλιστα ως «αγγέλους».

Θυμίζουμε τι ανέφερε η κυρία Μενδώνη, μεταξύ άλλων, στην ανακοίνωσή της για το διορισμό του Δημήτρη Λιγνάδη στη θέση του καλλιτεχνικού διευθυντή του Εθνικού Θεάτρου τον Αύγουστο του 2019:
«Βάσει της ευρύτερης στρατηγικής για το σύγχρονο πολιτισμό, κατά τη διάρκεια της τριετούς θητείας του νέου καλλιτεχνικού διευθυντή, το Εθνικό Θέατρο φιλοδοξεί να αναπτυχθεί τόσο σε εύρος κοινού, όσο και σε βάθος έργου. Η εκπαιδευτική διάσταση του Εθνικού Θεάτρου είναι αυτονόητη και θα ενισχυθεί τόσο ως προς τη Δραματική Σχολή, όσο και από τον κοινωνικό του ρόλο».

Σήμερα τι έχει να μας πει η κυρία Μενδώνη;
Πιστεύει πως η επιλογή του συγκεκριμένου ατόμου για τη θέση αυτή ήταν τελικά πετυχημένη;
Θεωρεί πως ο κύριος Λιγνάδης κατάφερε πράγματι να ενισχύσει τη θεατρική παιδεία και το ρόλο του θεάτρου στην κοινωνία;
Θα έπρεπε να ντρέπεται και να έχει ζητήσει συγγνώμη από την κοινωνία η κυρία υπουργός Ελιτισμού και διεθνούς εξευτελισμού.
Και φυσικά να έχει παραιτηθεί, όχι γιατί το ζητούν επίμονα κάποιοι.

Αλλά επειδή κρίνεται ως τραγικά αποτυχημένη και επιζήμια για τη χώρα και τον Πολιτισμό.
Και επειδή αποτελεί το πιο εξώφθαλμα νοσηρό κομμάτι μιας διεφθαρμένης κυβέρνησης.

Τα κείμενα που δημοσιεύονται στην κατηγορία «Απόψεις» εκφράζουν αποκλειστικά τον/την συντάκτη/τριά τους και οι όποιες τοποθετήσεις και θέσεις τους δεν συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη του 20/20 Magazine.
Ακολουθήστε το 20/20 Magazine στο Google News, στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
ΠΡΟΒΟΛΗ
ΠΡΟΒΟΛΗ