Ο Κορρές εξηγεί γιατί η πολιτεία ΔΕΝ κάνει αγωγή στον Economist για την Ακρόπολη

Σε πρόσφατο άρθρο του, το διεθνούς δήμης περιοδικό The Economist εξαπέλυσε σφοδρή επίθεση στην ελληνική κυβέρνηση για τις καταστροφικές παρεμβάσεις του υπουργείου Πολιτισμού στην Ακρόπολη.

Ο Κορρές εξηγεί γιατί η πολιτεία ΔΕΝ κάνει αγωγή στον Economist για την Ακρόπολη
ΠΡΟΒΟΛΗ

«Όσο οι Έλληνες ήταν κλεισμένοι στα σπίτια τους, η κληρονομιά τους γκρεμιζόταν (...) κατά τη διάρκεια του δεύτερου lockdown της Ελλάδας και συγκεκριμένα τον Οκτώβριο του 2020, οι οικοδόμοι έφτιαξαν φαρδιά τσιμεντένια μονοπάτια γύρω από την ΑκρόποληΈνας ακαδημαϊκός κατηγόρησε τη διοίκηση του υπουργέιου Πολιτισμού ότι χρησιμοποίησε το lockdown ως "προπέτασμα καπνού"», αναφέρει συγκεκριμένα το δημοσίευμα του Economist.

Σήμερα, ο πρόεδρος της Επιτροπής Συντήρησης Μνημείων Ακρόπολης και μέλος του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου, Μανόλης Κορρές, μίλησε στην ΕΡΤ και σε ερώτηση για το αν θα κινηθούν νομικά για δυσφήμιση εναντίον του Economist, ο κ. Κορρές δήλωσε πως «θα προβαίναμε σε κάτι τέτοιο, αλλά ο μόνος λόγος που δεν θα το κάνουμε έιναι γιατί οι νομικές διαδικασίες είναι πολύ χρονοβόρες».


ECONOMIST για Ακρόπολη: «Όσο οι Έλληνες ήταν κλεισμένοι στα σπίτια τους, η κληρονομιά τους γκρεμιζόταν»


Σχολιάζοντας το δημοσίευμα, ο Μανόλης Κορρές δήλωσε, μεταξύ άλλων, πως «το αρχαίο υλικό διάστρωσης που σώζεται πάνω στην Ακρόπολη, εκεί όπου ο βράχος είναι κομμένος λίγο βαθύτερα από το επιθυμητό επίπεδο που είχαν σκεφτεί όταν διαμόρφωναν τον Παρθενώνα και τις γύρω επιφάνειες, είναι ένα μείγμα πολύ κοντά στο τσιμέντο.
Δεν είναι σκέτο χώμα, είναι μείγμα από ασβέστη, πέτρες, χαλίκια και άμμο όπως δηλαδή γίνεται σήμερα το ασβεστοκονίαμα ή το λιθόδεμα. Η διαφορά είναι ότι εμείς έχουμε και τσιμέντο μέσα στο μείγμα, η εικόνα είναι η ίδια όμως. Απλώς οι περισσότεροι που μιλάνε για αυτό το θέμα αγνοούν τελείως την ύπαρξη τέτοιων υλικών, δεν τους ενδιαφέρει η αρχαιολογική πραγματικότητα, αλλά ενίοτε μια ιδεολογική αντιπαράθεση στην οποία όσο έλλειμμα υπάρχει σε επιστημονικές γνώσεις υποκαθίσταται από αισθητικές ευαισθησίες
».

Ακολουθήστε το 20/20 Magazine στο Google News, στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
ΠΡΟΒΟΛΗ