Ο Κυριάκος Μητσοτάκης είναι 6ος στην Ευρώπη σε δαπάνες προβολής στα Social Media
Στην κορυφή της Ευρώπης ο Κυριάκος Μητσοτακης… σε δαπάνες διαφημιστικής προβολής.
Τελειωμό δεν έχουν οι διεθνείς «διακρίσεις» του Κυριάκου Μητσοτάκη.
Σύμφωνα με σχετική λίστα που δημοσίευσε ο Βέλγος δημοσιογράφος Alain Gerlache στο Twitter και δημοσιεύει η βελγική εφημερίδα De Standaard, ο έλληνας πρωθυπουργός βρίσκεται στη λίστα των 10 πολιτικών στην Ευρώπη με τις περισσότερες διαφημιστικές δαπάνες προβολής στα social media.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης βρίσκεται στην 6η θέση έχοντας –μέχρι στιγμής- δαπανήσει 68.788 ευρώ, μόλις στο πρώτο εξάμηνο του 2021.
Οι συγκεκριμένες δαπάνες αφορούν στην προβολή του σε Facebook και Instagram.
7 Belges dans le Top 10 européen des politiques ayant le plus dépensé sur Facebook et Instagram entre janvier et juin 2021. Les 3 autres viennent des Pays-Bas (élections) et de Grèce. Il est temps de remettre en question le niveau des dotations aux partis. Via @mverbert #Begov pic.twitter.com/CRT6EUwVyR
— Alain Gerlache (@AlainGerlache) August 25, 2021
Αυτό θα ήταν από μόνο του προσβολή προς την ελληνική κοινωνία, αλλά δυστυχώς δεν είναι το μόνο στατιστικό στοιχείο που προκαλεί οργή καθώς συνδυάζεται με την προ μηνών αποκάλυψη πως σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Google, η Νέα Δημοκρατία, δεν είναι μόνο το πιο χρεοκοπημένο κόμμα στην Ευρώπη, αλλά και το τρίτο κομμα πανευρωπαϊκά σε διαφημιστικές δαπάνες.
Τα επικαιροποιημένα στοιχεία, δείχνουν πως από τις 20 Μαρτίου του 2019, έχει ξοδέψει συνολικά 648.950 ευρώ, μόνο για διαφημίσεις στην Google. (Χαρακτηριστικό παράδειγμα, ήταν το προεκλογικό "καπάρωμα" του διαφημιστικού header του YouTube).
Άλλωστε και ο ίδιος ο Κυριάκος Μητσοτάκης το έχει δηλώσει: Τον ενδιαφέρει η επικοινωνία και όχι η ουσία!