Λίστα Πέτσα - Λίστα Σκρέκα: 7.440.000 ευρώ στα δικά τους ΜΜΕ, για τη νέα καμπάνια «Εξοικονόμησης Ενέργειας»

Η κυβερνητική πολιτική συνεχίζει να μην εκπλήσσει, παρά μόνο δυσάρεστα. Μετά τη «λίστα Πέτσα», τα φιλικά προς τη Ν.Δ. Μέσα απέκτησαν και τη «λίστα Σκρέκα».

Λίστα Πέτσα - Λίστα Σκρέκα: 7.440.000 ευρώ στα δικά τους ΜΜΕ, για τη νέα καμπάνια «Εξοικονόμησης Ενέργειας»
ΠΡΟΒΟΛΗ

Το πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, ύψους 7,44 εκατ. ευρώ, θα μοιράσει ζεστό χρήμα στα αγαπημένα της ΜΜΕ για τη νέα καμπάνια «Εξοικονόμησης Ενέργειας». Η κυβέρνηση και στο θέμα της ενεργειακής κρίσης ακολουθεί το μοτίβο της καμπάνιας «Μένουμε Σπίτι», που την εποχή της πανδημίας μοίρασε εκατομμύρια για να στηρίξει το αποτυχημένο αφήγημα της «εξαιρετικής» διαχείρισής της.

Με την απειλή ενός εξαιρετικά δύσκολου χειμώνα, λόγω τη ενεργειακής κρίσης και την αδυναμία διαχείρισή της από την κυβέρνηση, η Ν.Δ…. πρωτοτυπεί και μετά τη «λίστα Πέτσα» ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κώστας Σκρέκας κάνει δική του λίστα, που εγκρίθηκε τη Δευτέρα από τον γενικό γραμματέα Επικοινωνίας και Ενημέρωσης.

Σύμφωνα με τη σχετική απόφαση, που υπογράφει ο Δημήτρης Γαλαμάτης, το πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας στο πλαίσιο της δράσης «Εξοικονόμηση Ενέργειας» θα χρηματοδοτηθεί από τον Τακτικό Προϋπολογισμό του υπουργείου. Παράλληλα σημειώνεται ότι το υπουργείο Περιβάλλοντος «πληροί την προϋπόθεση περί υποχρέωσης τήρησης του ποσοστού συμμετοχής των περιφερειακών μέσων ενημέρωσης (έντυπα μέσα, ραδιόφωνο, τηλεόραση) στην κατανομή της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης, ήτοι τουλάχιστον 30%, η οποία αν δεν τηρηθεί επιβάλλεται στον υπόχρεο φορέα του ευρύτερου δημοσίου τομέα διοικητικό πρόστιμο ισόποσο με τη διαφημιστική δαπάνη που υπολείπεται προς συμπλήρωση του ανωτέρω ποσοστού συμμετοχής».

Η απόφαση:

Ακολουθήστε το 20/20 Magazine στο Google News, στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
ΠΡΟΒΟΛΗ
ΠΡΟΒΟΛΗ